تیم ملی والیبال ایران سهمیه المپیک گرفت

0

تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک در جیانگمن از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (یکشنبه) به مصاف چین میزبان رفته است.

کولاکوویچ تیمش را با ترکیب اولیه سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، علی شفیعی، شهرام محمودی، پوریا فیاضی، محمد موسوی و محمدرضا حضرت‌پور(لیبرو) به زمین فرستاد.

ست نخست

تیم ملی والیبال ایران آغاز کننده این بازی بود، شاگردان کولاکوویچ نخستین سرویس این مسابقه را زدند و در ادامه هم توانستند از این سرویس امتیاز بگیرند. آنها همچنین از سرویس بعدی هم به خوبی استفاده کردند تا در آغاز این بازی ۲ بر صفر از میزبانشان پیش باشند. بازیکنان چین در ادامه توانستند بازی را به تساوی بکشند، اما بازیکنان ایران پس از لحظاتی دوباره ۲ امتیاز دیگر گرفتند تا حساب کار ۴ بر ۲ به سود تیم ملی کشورمان شود. در ادامه اختلاف امتیازی ۲ تیم به ۳ امتیاز رسید. تیم ایران زودتر از تیم چین به امتیاز هشتم رسید تا دو تیم امتیاز به استقبال وقت استراحت فنی اول بروند.

با بازگشت دو تیم به زمین، شاگردان کولاکوویچ همچنان به پیشتازی خودشان ادامه دادند و ضمن رساندن اختلاف امتیازی به ۱۰، زودتر از چین به امتیاز ۱۶ رسیدند تا دو تیم در امتیاز ۱۶ بر ۶ به استقبال وقت استراحت فنی دوم بروند. در امتیاز ۲۰ بر ۱۲ به سود ایران، پس از انجام چند رالی زیبا در نهایت شاگردان کولاکوویچ با حرکت دوبله وسط به امتیاز ۲۱ دست یافتند. بازیکنان چین که تلاش زیادی می‌کردند تا اختلاف را کاهش دهند در این امر ناکام ماندند تا در نهایت این ست با برتری قاطعانه ۲۵ بر ۱۴ تیم ایران به پایان برسد.

والیبال انتخابی المپیک نتایج والیبال ایران ساعت بازی والیبال امروز بازی بعدی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو اسامی تیم ملی والیبال اخبار والیبال اخبار المپیک

ست دوم:

در ادامه کسب سه امتیاز متوالی توسط محمد موسوی و فیاضی باعث شد تا دو تیم در امتیاز ۸ بر ۵ به استقبال وقت استراحت فنی اول بروند. در امتیاز ۱۱ بر ۸ برای ایران، سرویس سرعتی میر سعید معروف بدون دریافت در زمین چین جای گرفت تا بدین ترتیب امتیاز ۱۲ در تابلو امتیازات به نام ایران ثبت شود. در امتیاز ۱۵ بر ۱۱ به سود ایران، یک رالی زیبا بین بازیکنان دو تیم شکل گرفت که امتیاز این توپ در پایان به نام چین به ثبت رسید. در ادامه بازیکنان چین دو امتیاز دیگر کسب کردند تا اختلاف امتیازی ۲ تیم از ۵ به یک کاهش یابد. سرویس بازیکن چین به تور برخورد کرد تا در امتیاز ۱۶ بر ۱۴ برای ایران، دو تیم به سراغ وقت استراحت فنی دوم بروند.

 

روند خوب امتیازگیری بازیکنان ایران همچنان ادامه داشت تا در امتیاز ۱۹ بر ۱۵ برای ایران، سرمربی چین دومین وقت استراحت خود را هم تقاضا کند. از دست رفتن چند امتیاز متوالی توسط بازیکنان ایران ضمن کاهش امتیازات، کولاکوویچ را هم مجاب کرد تا نخستین وقت استراحت فنی خودش را تقاضا کند.

پس از بازگشت به زمین، شرایط برای تیم ایران تغییر پیدا کرد و بار دیگر شاگردان کولاکوویچ اختلاف امتیازی ایجاد شده را به ۴ اقزایش دادند هر چند که خیلی زود این اختلاف توسط چینی‌ها جبران شد تا در امتیاز ۲۳ بر ۲۲ برای ایران، کولاکوویچ دومین وقت استراحت خود را هم تقاضا کند. کسب ۲ امتیاز متوالی توسط شفیعی و موسوی باعث شد تا این ست هم با برتری ۲۵ بر ۲۲ تیم ایران به اتمام برسد.

والیبال انتخابی المپیک نتایج والیبال ایران ساعت بازی والیبال امروز بازی بعدی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو اسامی تیم ملی والیبال اخبار والیبال اخبار المپیک

ست سوم:
این ست هم با کسب امتیاز برای تیم ملی کشورمان آغاز شد، اما چینی‌ها توانستند بازی را به تساوی بکشانند، اما عملکرد بازیکنان کشورمان در ادامه کار دوباره باعث شد اختلاف ۲ تیم بیشتر شود. در امتیاز ۳ بر ۲ به سود ایران توپ محمودی به دفاع روی تور بازیکنان چین برخورد کرد و امتیاز این توپ به تیم چین داده شد، اما کولاکوویچ نسبت به این تصمیم داور معترض شد و بازبینی صحنه را خواستار شد که پس از بازبینی امتیاز این توپ از چین گرفته و به ایران داده شد.

در ادامه درخشش بازیکنان ایران همچنان ادامه داشت تا در ادامه ۸ بر ۳ برای ایران دو تیم به وقت استراحت فنی اول بروند. با بازگشت دو تیم به زمین، تیم چین سه امتیاز متوالی کسب کرد تا اختلاف دو تیم به ۲ امتیاز کاهش پیدا کند. برتری ایران در دریافت و سرویس ادامه یافت تا در امتیاز ۱۲ بر ۶ سرمربی چین درخواست وقت استراحت کند.

بازی بی نقص بازیکنان ایران ادامه یافت تا در امتیاز ۱۶ بر ۱۱ دو تیم به وقت استراحت فنی دوم بروند. در امتیاز ۲۱ بر ۱۳ پوریا یلی به جای سعید معروف برای دفاع روی تور وارد زمین شد که امتیاز ۲۲ برای ایران روی تک دفاع یلی به دست آمد. تلاش بازیکنان چین برای کاهش امتیازات بی ثمر نبود تا این ست هم با برتری ۲۵ بر ۱۴ ایران به پایان رسید تا تیم ایران در سه ست متوالی از سد چین میزبان بگذرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ