علت توقف پخش سریال «کتونی‌ زرنگی» چیست؟ +واکنش کارگردان

0

قرار بود پخش مجموعه تلویزیونی «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی پور از دیشب آغاز شود؛ اما این اتفاق نیفتاد.

محسن یزدی قائم مقام شبکه سه در این باره گفت: ساخت مجموعه تلویزیونی «کتونی زرنگی» با تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه از تهیه کنندگان متعهد و علی ملاقلی‌پور که سابقه مناسبی در تولید آثار شریف مثل «قندون جهیزیه» و مستند «راه طی شده» داشت، آغاز شد.

وی اظهار کرد: اما متاسفانه به دلیل خطای فاحش کارگردان در ادامه تولید این سریال، شبکه تصمیم به توقف پخش آن گرفت.

سریال «کتونی زرنگی» از دیشب قرار بود روی آنتن شبکه سه برود که به‌دلیل انتشار برخی اظهارات کارگردان در فضای مجازی، از پخش آن جلوگیری شد.

مدیر شبکه سه محمدرضا شفاه کیست محسن یزدی کیست کارگردان کتونی‌ زرنگی فیلمهای علی ملاقلی پور سریال کتونی‌ زرنگی سریال شبکه سه جدول پخش شبکه سه بیوگرافی علی ملاقلی پور بازیگران سریال کتونی‌ زرنگی اخبار فیلم و سریال

واکنش علی ملاقلی پور به عدم پخش «کتونی زرنگی»

بعد از اظهار نظر عجیب علی ملاقلی‌پور، کارگردان سریال «کتونی زرنگی» و پخش آن در فضای مجازی که اتفاقا با واکنش‌های انتقادی بسیاری نیز روبرو شد، شبکه سه سیما بلافاصله خبر از توقف پخش این سریال داد.

در خبر شبکه سه نیز دقیقا این تصمیم را متوجه «خطای فاحش کارگردان» عنوان کرده‌اند. بدین ترتیب «کتونی زرنگی» قبل از پخش، از کنداکتور حذف شد.

در همین رابطه علی ملاقلی‌پور در گفتگو با خبرنگار آنا ضمن اشاره به اینکه نمی‌خواهد وارد حواشی مجدد شود، تأکید کرد که «گفته‌اند در این رابطه گفتگویی رسانه‌ای نداشته باشم».

وی در عین حال اشاره کرد:«تا به الان کاری نساخته‌ام که به قول معروف داستان نشود. حتی اگر من هم سراغ حاشیه نروم، این حاشیه است که انگار سراغ من می‌آید. همه این اتفاقات فیک است، جدی نگیرید، سریال هم پخش می‌شود».

با این حال ملاقلی‌پور در توضیح مطلبی که از او منتشر شده است، دوباره در صفحه مجازی خود به این اتفاق واکنش نشان داده و نوشته است:

«به نام خدا

از دیشب حوالی پخش سریال کتونی زرنگی برخی کامنت‌ها و بحث‌های فضای مجازی که گاهی در فضای احساسی رقم می‌خورد در برخی فضاها دست به دست شده و جوری وانمود شده که گویی بنده با انقلاب اسلامی تضاد دارم!

سابقه مستندسازی بنده نشان می‌دهد که مدافع جریان انقلاب اسلامی و امام خمینی هستم آن هم به واسطه سال‌ها مطالعات تاریخی سیاسی که علاقه همیشگی بنده است و بارها کتب مختلف در این باب را در صفحه شخصی به علاقه‌مندان به تاریخ و سیاست و انقلاب اسلامی معرفی کردم.

البته نکات و انتقادات و اختلاف سلیقه‌های شخصی هم در این موارد دارم اما اینها باعث نمی‌شود که هیچگاه در مقابل اسلام بایستم. گاهی جدل‌های درون انقلاب اسلامی نباید باعث شود دچار دوگانگی شویم. می‌دانم برخی کامنت‌ها و مطالب بنده تند بوده و باعث ناراحتی طرفداران رهبری شده است که قصد کدورت نداشتم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

البته اینقدر توان تشخیص دارم که رخت چرک‌ها را جلوی غریبه‌ها نشویم و با تمام اعتقادات خاص و انتقاداتم بارها در مناظره‌های سیاسی شکل گرفته پس از مستند جنجالی راه طی شده که با افراد نهضت آزادی داشتم از آقای خامنه‌ای در مقابل جریان‌های کمونیست و لیبرال دفاع کردم که گواه این حرف مناظره‌های بنده در دانشگاه شریف و دانشکده پرستاری شهید بهشتی و جشنواره عمار هست.

اگر در خانه بحثی شد و صدایم بیرون رفت دلیل بر این نیست که من بیرون خانه ایستاده‌ام.

عکس از روز مصاحبه و گفتگو با احمد احمد مبارز سیاسی دوران انقلاب اسلامی، دغدغه‌ای دائمی که مدام درگیر شناخت مطالعه تاریخ سیاسی و شفاهی‌ام کرده اما مطمئنا همه نتایج یکسان نیست و اختلاف سلیقه بدیهی است».

مدیر شبکه سه محمدرضا شفاه کیست محسن یزدی کیست کارگردان کتونی‌ زرنگی فیلمهای علی ملاقلی پور سریال کتونی‌ زرنگی سریال شبکه سه جدول پخش شبکه سه بیوگرافی علی ملاقلی پور بازیگران سریال کتونی‌ زرنگی اخبار فیلم و سریال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ