کاسبی میلیاردی ماریو بودیمیر ار پرسپولیس /بازیکن ناکارآمد دقیقه‌ای ۷ میلیون تومان!

0

ماریو بودیمیر که در نیم فصل لیگ برتر هجدهم به پرسپولیس پیوست پس از جدایی از این تیم همچون دیگر بازیکنان و مربیان خارجی شاغل در باشگاه های کشورمان راه شکایت به فیفا را در پیش گرفت تا ضمن دریافت طلبش جریمه ای را هم چاشنی آن دریافت کند.

سرانجام بعد از حدود ۶ ماه پس از جدایی این بازیکن کروات، روز گذشته خبر رسید نامه شکایت و ضرب الاجل فیفا برای باشگاه پرسپولیس رسیده تا ۴۷۵ هزار یورو را طی یک ماه و نیم (۴۵ روز) آتی به اضافه سود ۵ درصدی تا روز پرداخت به حساب مهاجم گل‌نزن کروات واریز کند و مانع بسته شدن ۳ پنجره نقل و انتقالاتی شوند. جریمه ای که قبلا صابونش به تن سرخپوشان خورده و می دانند بسته شدن پنجره نقل و انتقالات چه عواقبی دارد!

طبق اعلام فیفا این مبلغ برای ظرف مهلت تعیین شده به حساب او واریز شود. مبلغی که شامل جریمه دیرکرد ۵ درصدی هم شده و اگر آن را در بازار آزاد با قیمت هر یورو ۱۷ هزار تومان محاسبه کنیم حدود ۸ میلیارد تومان می شود!

مهاجمی که در طول ماه هایی که در خدمت پرسپولیس بود تنها در ۳ بازی ۹۰ دقیقه برای این تیم به میدان رفت و در سایر مسابقات یا قبل از سوت پایان تعویض شده یا به عنوان یار جانشین به میدان رفته بود.

اما بررسی دقایقی که او در پرسپولیس بازی کرد مشخص می کند این بازیکن بابت ۱۱۵۶ دقیقه حضور در ترکیب و ۲ گلی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به ثمر رسانده می خواهد دقیقه ای ۶ میلیون و ۹۲۷ هزار تومان یا به عبارتی دقیقه ای حدود ۷ میلیون تومان از پرسپولیس پول بگیرد. این رقم جدا از پولی است که او به عنوان پیش قرارداد یا هر عنوان دیگری از پرسپولیس گرفته است.

بودیمیر در لیگ برتر در ۱۰ بازی به مدت ۶۸۶ دقیقه به میدان رفت و یک گل ۳ امتیازی هم مقابل پارس جنوبی جم به ثمر رساند.

ماریو در لیگ قهرمانان آسیا نیز در ۴ بازی ۲۱۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و یک گل یک امتیازی نیز روبروی پاختاکور ازبکستان به ثمر رساند.

این بازیکن در جام حذفی فصل قبل نیز در دیدار با سپیدرود رشت(۴۵ دقیقه)، شهر خودرو (۴۸ دقیقه – از دقیقه ۷۲ وارد زمین شد و در ۳۰ دقیقه وقتهای اضافه هم در ترکیب باقی ماند)، سپاهان (۸۲ دقیقه) و داماش (۸۵ دقیقه) برای پرسپولیس بازی کرد.

مجموع این مسابقات ۱۸ بازی و مجموع دقایق هزار و ۱۵۶ دقیقه است. نکته قابل توجه در این ارتباط در راه بودن اعداد و ارقام شکایتهای بعدی از سوی کالدرون، برانکو و سایر خارجی هایی است که در این مدت از پرسپولیس جد شده و بلافاصله به فیفا شکایت کرده اند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ