نمای کلی از بسترهای تجاری فارکس در دنیا

0

اینترنت امکان دسترسی به هر اقامتگاه را برای بازار ارز جهانی فراهم کرده است. پیش از این منحصراً برای بازیکنان نهادی باز می شد ، اکنون سودآوری معامله گران خرده فروشی را به ارمغان می آورد. نرم افزار اختصاصی FXTM ضروری است ، و طیف وسیعی از محصولات برای انتخاب وجود دارد. در اینجا چگونگی مقایسه سیستم عاملهای پیشرو تجارت فارکس در دنیا ارائه شده است.

استفاده از سکوهای معاملاتی

معاملات در بازار ارز فقط ممکن است از طریق یک پلتفرم باز شود. MetaTrader 4 و ۵ به دلیل قابلیت های گسترده و سهولت استفاده ، دو انتخاب محبوب هستند. آنها نه تنها این فرصت را به تجارت می دهند ، بلکه به لطف کمک های گرافیکی متعدد و سایر ویژگی ها ، تصمیم گیری را نیز تسهیل می کنند.

با یک حساب آزمایشی ارائه شده توسط کارگزار ، می توانید ابتدا در حالت آموزش نرم افزار را کشف کنید. این ترتیب بدون ریسک سود و زیان را به همراه ندارد ، زیرا هیچ پول واقعی درگیر نیست. تا زمانی که تجربه کافی کسب نکنید ، ارزش آن است که منطق اساسی تجارت فارکس را با خیال راحت بیاموزید. با وجود FXTM ، ثبت نام آسان و سریع انجام می شود.

بروکر فارکس بازار فارکس

تشابهات و مزایا

هر دو نسخه از این نرم افزار ممکن است به راحتی به صورت رایگان بارگیری شود – فقط به وب سایت کارگزار بروید. در مقایسه با سیستم عامل های رقیب ، ذهنیت شرکت MetaQuotes Software Corp. تعداد فواید چشمگیری دارد. این ویژگی های کلیدی را در نظر بگیرید:

انتخاب گسترده ای از ابزارهای معاملاتی (ارزهای MT4 ؛ سهام ، کالاها و CFD در MT5).

طیف گسترده ای از تصاویر (نمودار نوار ، نمودار خط ، جداول ، و غیره).

نصب سریع؛

نمایش قیمت در حالت زنده؛

سازگاری با سیستم عامل های مختلف؛

نسخه های تلفن همراه در فروشگاه Google Play و فروشگاه App؛

دسترسی به اخبار مالی؛

هشدارهای صوتی

نقش یک کارگزار

اگرچه این نرم افزار بصورت آزاد توزیع می شود ، اما بدون حساب کاربری ثبت شده بی فایده است. تنها راه برای دستیابی به آن ثبت نام در سرویس بصورت آنلاین است. کارگزاران هم حساب نمایشی و هم زندگی می کنند و ثبت نام معمولاً سریع انجام می شود. این برنامه غالباً باعث می شود که پس از اجرای اولیه ، جزئیات ورود به سیستم را وارد کنید ، و هنگامی که احساس آمادگی برای تجارت واقعی کردید ، همیشه می توانید از حالت نمایشی به حالت زنده تغییر دهید.

گذشته از باز کردن حساب شما ، کارگزار مطالب آموزشی و راهنمایی را ارائه می دهد. به یاد داشته باشید که تمام جریان های مالی (به عنوان مثال ، انتقال به حساب و از طریق حساب شما) نیز از طریق آنها انجام می شود. بنابراین ، اطمینان از ارائه دهنده رسمی و مجوز فعالیت بسیار مهم است.

بروکر فارکس بازار فارکس

چگونه نسخه ها مقایسه می شوند

از آنجا که MT4 پنج سال قدیمی تر است ، ممکن است تصور کنید که منسوخ شده است. با این حال ، اگر این مورد بود ، امروز توسط میلیون ها معامله گر مورد استفاده قرار نمی گرفت. در حقیقت ، نسخه ها برنامه های متمایز خود را دارند. در حالی که مورد اولیه برای صرافی ها مناسب است ، افرادی که با سهام ، کالاها و CFD سر و کار دارند ، MT5 را انتخاب می کنند.

به طور کلی ، دو نسخه دارای طرح مشابه هستند و به راحتی قابل تنظیم هستند. MT4 و MT5 هر دو دارای هشدار صوتی و اخبار مالی هستند. با این حال ، تجزیه و تحلیل غنی تر گرافیکی در نسخه پنجم بدیهی است.

دلیل توصیه به تازه کارها برای انتخاب MT4 این است که پیچیدگی بی ربط است. تا زمانی که در حال یادگیری اصول اولیه در حالی که به یک ابزار معاملاتی واحد می چسبید ، ویژگی های پیشرفته فقط ممکن است گیج کننده باشند. هنگامی که شما آماده متنوع کردن سبد سرمایه گذاری خود هستید ، تغییر در MT5 شروع به معنا می کند.

ویژگی های منحصر به فرد MT5

در اینجا مشهودترین پیشرفت ها آورده شده است:

بازه های زمانی بیشتر (+۱۲)

شاخص های فنی تعبیه شده بیشتر (+۸).

اشیاء گرافیکی بیشتر (+۱۳).

حالتهای اجرایی بیشتر (۱+)

انواع سفارش در انتظار (+۲).

تقویم اقتصادی داخلی

عمق بازار.

زبانهای مختلف

این دو نسخه به دلیل تفاوت زبانها با یکدیگر ناسازگار هستند. در حالی که قبلی در موقعیت ساخته شده است ، منطق MT5 مبتنی بر نظم است. الگوریتم های دو زبان برنامه نویسی – MQL4 و MQL5 – روش های مختلف عملکردی را تعیین می کنند. به عنوان مثال ، MT5 به یک تاجر اجازه می دهد تا اسکریپت ها را ایجاد و ویرایش کند. بر خلاف سلف ، فقط یک عملکرد برای عملکرد نیاز دارد.

اگرچه راندمان نسخه بعدی واضح است ، اما تازه کارها ممکن است آن را بسیار پیچیده تلقی کنند. این توضیح می دهد که چرا MT4 هنوز بهترین انتخاب برای کاربران بی تجربه محسوب می شود. سادگی نسبی آن ، کاوش در شاخص های بازار و ایجاد پیش بینی معاملات را آسان تر می کند. تا زمانی که روی جفت ارز تمرکز کنید ، عملکرد آن کافی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ