بازیگران سریال پایتخت ۶ +ساعت پخش و تکرار

0

پایتخت ۶ کی پخش میشود ، بازیگران در پایتخت ۶ ، کارگردان پایتخت ۶ ، گریم پایتخت ۶ ،پشت صحنه سریال پایتخت ، پایتخت ۶ ساعت چند پخش می شود ، ساعت پخش پایتخت ۶ ، موضوع پایتخت ۶ ، خلاصه داستان پایتخت ۶ ، زمان پخش پایتخت ۶

بازیگران اصلی و مهمان مجموعه های پایتخت

تاکنون بازیگران اصلی و مهمان زیادی در این سریال بازی کرده اند از جمله : محسن تنابنده ( نقی معمولی )، ریما رامین فر (هما سعادت)، احمد مهران فر (ارسطو عامل)، سارا و نیکا فرقانی اصل (ساراونیکا)، علیرضا خمسه (باباپنجعلی)، نسرین نصرتی (فهمیه) بازیگران اصلی این مجموعه هستند. بازیگرانی چون هومن حاجی عبداللهی (رحمت)، مهران احمدی (بهبود فریبا)، هدایت هاشمی (اوس موسی)، محمدرضا علیمردانی (بائو)، بهرام افشاری (بهتاش فریبا)، نیلوفر رجایی فر (الیزابت) از جمله افرادی هستند که در چند و یا یک فصل از سریال پایتخت بازی کرده اند.

موضوع پایتخت 6 سریال شبکه یک سریال پایتخت زمان پخش سریال شبکه یک زمان پخش پایتخت جدول پخش شبکه یک بازیگران سریال پایتخت 6 بازیگران پایتخت

زمان پخش و تکرار سریال پایتخت

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۶» در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود. و بازپخش آن ساعت ۲:۵۰ و ۹:۳۰ و ۱۶:۰۰ است.

حذف شخصیت بابا پنجعلی و اضافه شدن بهبود به پایتخت ۶

الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت : بالاخره شخصیت بهبود با بازی مهران احمدی لحظات کمیکی را رقم می زد و با مشورت آقای تنابنده و آقای مقدم شخصیت بابا پنجعلی حذف شده و بر اساس نیاز قصه بهبود برمیگردد. ‌

‌چون سریال برای نوروز است، قرار نیست با فوت بابا پنجعلی مواجه باشیم اما مدتی از فوت او گذشته است. از سال گذشته هم آقای خمسه و هم آقای تنابنده اعلام کرده بودند که نقش داشت تکراری میشد و با ویژگی هایی که برایش رسم شده بود امکان طراحی موقعیت و شوخی جدید نداشت و دست و بال نویسنده را می بست.

موضوع پایتخت 6 سریال شبکه یک سریال پایتخت زمان پخش سریال شبکه یک زمان پخش پایتخت جدول پخش شبکه یک بازیگران سریال پایتخت 6 بازیگران پایتخت

سیروس مقدم، کارگردان پایتخت : ما بهبود را زنده کردیم و اتفاقاً از شاخ آفریقا پیدا می‌شود و به قصه برمی‌گردد. بهرام افشاری (بهتاش) در فصل جدید پررنگ‌تر می‌شود و یکی از نقش‌های کلیدی سریال را برعهده دارد، دروازه بانی را با شخصیتی که عهده دار آن است تجربه می‌کند و با کلاه پیتر چکی کار را بسیار دیدنی می‌کند. در فصل جدید شخصیت «بابا پنجعلی» حذف می‌شود اما کماکان برای او قصه‌پردازی را داریم. قرار است بخشی از سریال پایتخت ۶ در کشور ایتالیا ضبط شود.

بهتاش در نقش دروازه بان!

سیروس مقدم در خصوص نقش بهتاش فریبا با بازی بهرام افشاری چنین گفت: «بهرام افشاری در این قسمت یکی از نقش‌های کلیدی کار را بازی می‌کند؛ به خاطر فیزیک و قد و قامت رعنایی که دارد آقای تنابنده کار جدیدی برای او خلق کرده و از تست‌های گریم با کلاه پیتر چکی‌اش معلوم است که در این فصل دروازه‌بانی می‌کند. خودش قصه‌های جدید و با مزه‌ای را خلق می‌کند؛ به واسطه آن وارد فضاهای جدیدی از سریال “پایتخت” می‌شویم که پررنگ و جذابند.»

گروه‌سازنده سریال پایتخت روز جمعه ۶ دی با حضور در ورزشگاه آزادی و همزمان با دیدار نساجی قائمشهر و پرسپولیس تهران بخشهایی از این سریال را تصویربرداری کردند و بهرام افشاری در نقش دروازه بان ذخیره تیم نساجی قائمشهر جلوی دوربین رفت.

خبر کرونایی پایتخت!

طی روزهای اخیر و بعد از شیوع ویروس کرونا، شایعات زیادی مبنی بر توقف تصویربرداری این سریال شنیده شد. در همین خصوص علی زادمهر مدیر روابط عمومی فصل ششم سریال پایتخت گفت :فصل ششم سریال پایتخت این ایام در حال تصویربرداری است و عوامل مشغول کار هستند و چند روز پیش هم ویدئویی تصویری از روند تولید کار منتشر شد که مهران احمدی در آن در مورد پیشرفت کار و قطعیت ادامه تولید توضیحاتی ارائه کرد.

او افزود :فصل ششم مجموعه« پایتخت» بر اساس برنامه ریزی و اعلام قبلی در ۱۵ قسمت برای نوروز ۹۹ تولید و پخش خواهد شد. زادمهر در پایان ذکر کرد:تا به حال حدود ۷۰ درصد از تصویربرداری سریال انجام گردیده است و تدوین نیز بصورت هم زمان پیش می رود. شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می شود صحت ندارد.

تنابنده از ادامه پایتخت گفت

محسن تنابنده درخصوص ادامه فیلمبرداری سریال «پایتخت» با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: طبیعی است که در این شرایط ، ادامه ساخت سریال ، خارج از عقل و منطق به‌نظر میرسد و حتا ممکن است دیگر گروه‌ها هم به فعالیت ما استناد کنند و بگویند که حالا که عوامل سریال «پایتخت» کار میکنند پس ما هم فعالیت‌مان را متوقف نمی‌کنیم اما ما نه برای خودنمایی ، بلکه به‌دلیل اینکه اواخر کارمان بود و قرار است این مجموعه ، نوروز ٩٩ پخش شود کار را ادامه دادیم.

او ادامه داد: قطعا ما هم استرس‌ و نگرانی‌هایی داریم ، مخصوصا برای خانواده‌هایمان که دور از ما هستند اما باید برای مردم ادامه میدادیم. همچنین باید از تک‌تک عوامل سریال تشکر کنم که در این شرایط پای کار ایستادند تا « پایتخت ۶» ساخته شود. کار آنها هم کمتر از کسانی نیست که این روزها از جان گذشته‌اند تا به مردم خدمت و با این ویروس مقابله کنند.

محسن تنابنده اظهار داشت: فصل ششم «پایتخت» به لحاظ شکل و فرم در تداوم فصول قبل است با این تفاوت که داستان امسال بیشتر مبتنی بر خانواده و شیرین کردن کام مردم است. فصل ششم شاید مثل فصول قبل زیاد حادثه محور نباشد ولی اتفاقات نرمتر و جذابتری دارد که شیرینی بیشتری برای مردم دارد و این نکته هم می‌گویم که اگر با افول اقبال مردم روبرو باشیم و بفهمیم مخاطبین فصل جدید «پایتخت» را دوست ندارند دیگر ساخت ادامه این سریال لزومی ندارد. درنهایت اگر اقبال عمومی باشد سریال را ادامه میدهیم و اگر مردم دوستش داشته باشند ما نیز انرژی میگیریم برای ادامه کار…

موضوع پایتخت 6 سریال شبکه یک سریال پایتخت زمان پخش سریال شبکه یک زمان پخش پایتخت جدول پخش شبکه یک بازیگران سریال پایتخت 6 بازیگران پایتخت

پایتخت ۶ در یک نگاه

بهبود در فصل جدید «پایتخت» زنده و از شاخ آفریقا پیدایش می‌شود اما کاراکتر کلیدی فصل ششم بهتاش فریبا با بازی بهرام افشاری است که با استفاده از فیزیک او، نویسنده این سریال ایده دروازه‌بانی بهتاش برای تیم باشگاهی نساجی مازندران را در نظر گرفته است.

بهرام افشاری در این فصل از «پایتخت» با کلاه پیتر چکی در درون دروازه نساجی مازندران قرار می‌گیرد. بنا بر گفته مقدم قرار بود بخش‌هایی از سریال «پایتخت ۶» در کشور ایتالیا تصویربرداری شود که به نظر می‌رسد با توجه به مشکلاتی که در کشور ایتالیا و ایران برای شیوع ویروس کرونا رخ داده این قسمت از سریال تغییر کرده است.

یکی از اخبار جالب در روزهای تصویربرداری «پایتخت ۶» تصویربرداری این سریال در دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران است.
دیگر نکته جالب توجه درباره این سریال نقش هومن حاجی‌عبدالهی است که در ظاهر بسیار متفاوتی به نظر می‌رسد که در این فصل از سریال جلوی دوربین رفته است.

تیم بازیگران «پایتخت ۶» نسبت به قسمت قبل تغییر چندانی نداشته و محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ