علیرضا حقیقی در دورهمی از شرایط ازدواجش گفت +عکس

0

شب گذشته مهران مدیری میزبان علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم نساجی مازندران بود.

مدیری گفت‌وگو را با گرفتن پنالتی علی دایی توسط حقیقی شروع کرد و مهمانش پاسخ داد: من ۱۶ سال سن داشتم و دروازه بان سوم پرسپولیس بودم. دروازه بان دوم ما مصدوم بود و دقیقه ۵۰ بازی دروازه بان اصلی اخراج شد و من وارد زمین شدم. خدا کمک کرد تا من در این بازی پنالتی آقای گل جهان را بگیرم و این برای من افتخار بزرگی است.

وی ادامه داد: نکته جالب این بود که علی دایی در آن بازی دو پنالتی زد که در نیمه اول گل شد و نیمه دوم من پنالتی ایشان را گرفتم. خدا را شکر من همیشه با علی دایی رابطه خیلی خوبی دارم.

همسر علیرضا حقیقی مهمان دورهمی امشب دورهمی مهران مدیری بیوگرافی علیرضا حقیقی اینستاگرام علیرضا حقیقی اینستاگرام دورهمی ازدواج علیرضا حقیقی

در ادامه مدیری از حقیقی سوال کرد که «وقتی از کوره در می‌روی با سر می‌زنی تو بینی دیگران؟» حقیقی گفت: بستگی دارد؛ اما ماجرایی که شما می‌گویید داستان دیگری دارد. راستش من نمی‌دانستم آن فرد معاون استقلال است؛ من همیشه به تیم استقلال، بازیکنان و هوادارانش احترام خاصی می گذارم؛ چرا که اگر نباشند قطب فوتبال معنا پیدا نمی‌کند. من خودم از ناصر خان حجازی خیلی چیز‌ها یاد گرفتم و او به من گفت اگر لژیونر نشدی، فوتبال را بگذار کنار. با این حال، اجازه نمی‌دهم کسی به خانواده‌ام بی‌احترامی کند. در این ماجرا هم من فقط ایشان را هُل دادم.

حقیقی سپس درباره حضورش در تیم پرسپولیس گفت: من از وقتی چشم باز کردم، در پرسپولیس بودم. بعد هم که به اروپا رفتم، همیشه می‌خواستم نماینده خوبی برای ایران و پرسپولیس باشم. من در تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان امید و بزرگسالان پرسپولیس بازی کردم و در ۱۹ سالگی کاپیتان این تیم شدم.

وی ادامه داد: در ۲۱ سالگی در روسیه لژیونر شدم و حدود ۱۰ سال آنجا بازی کردم و الان هم در خدمت تیم خوب و پرطرفدار نساجی هستم.

در بخش دیگر مدیری از توبیخ کتبی حقیقی به خاطر درگیری با داور پرده برداری کرد و او پاسخ داد: من نمی‌دانم؛ اصلاً و ابداً این مورد را قبول نمی‌کنم. به نظرم شما خیلی ریز شدید تو مسائل (خنده). البته حقیقی کمی بعد، تلویحاً این توبیخ را تأیید کرد!

همسر علیرضا حقیقی مهمان دورهمی امشب دورهمی مهران مدیری بیوگرافی علیرضا حقیقی اینستاگرام علیرضا حقیقی اینستاگرام دورهمی ازدواج علیرضا حقیقی

حقیقی در ادامه در پاسخ به سوال مدیری درباره دلیل مجرد ماندنش گفت: شما اگر جای من بودید، زن می‌گرفتید؟ مدیری هم گفت: سوال عجیبی است.

حقیقی عنوان کرد: به دلیل اینکه کاملاً حرفه‌ای در فوتبال وارد شدم و تمرکزم روی کارم است، به ازدواج فکر نمی‌کنم؛ چرا که مسئولیت اداره یک زندگی مشترک سخت است و من فعلاً شرایط آن را ندارم.

دروازه بان نساجی درباره حال این روز‌های فوتبال ایران اظهار کرد: همچنان وضعیت تیم‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس خوب نیست. چهار ماه مربی دارند و ناگهان می‌رود و یک مربی دیگر می‌آید؛ مدیرعامل ها هم که هفتگی تغییر می‌کنند! تیم ملی هم همین‌طور؛ هنوز بعد از رفتن کارلوس کی روش نتوانستیم یک نفر را در حد او انتخاب کنیم.

وی درباره اینکه اگر مسئولیتی داشت چه کسی را برای تیم ملی انتخاب می‌کرد، عنوان کرد: من فکر می‌کنم با این وضعیت مربی داخلی بیشتر به درد فوتبال ما می‌خورد. من خودم به شخصه علی دایی را به خاطر شخصیت، اعتبار، کاراکتر و علم فوتبال برای هدایت تیم ملی انتخاب می‌کردم. کارلوس کی روش هم قبل از رفتنش مهر تایید به دانش و توانایی علی دایی زد.

حقیقی درباره احتمال حضورش در عرصه بازیگری هم گفت: پیشنهاد بازیگری دارم؛ اما تا الان قبول نکرده ام. بیشتر روی فوتبال تمرکز دارم.

در پایان برنامه علیرضا حقیقی به مدیری پیشنهاد داد تا یک برنامه او به جای مهران مدیری بنشیند و از او سوال بپرسد. او در این باره گفت: البته من تخصصی در زمینه اجرا ندارم و بیشتر می‌خواهم سوالاتی که در ذهن دارم را از شما بپرسم. مدیری از این پیشنهاد استقبال کرد و گفت: با افتخار.

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ