تجاوز جنسی وحشیانه همسر سابق و دوستانش به یک زن جوان !! + عکس

0

به گزارش ساتین : زن جوان معلم مورد تجاوز گروهی وحشیانه توسط همسر سابق و دوستان او قرار گرفت و بر اثر شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

 به گزارش پلیس یکی از معلمین دبیرستان تامپ کینز در هوستون واقع در ایالت تگزاس پس از یک هفته مفقود شدن مقابل مدرسه پیدا شد.

واقعیت زندگی در آمریکا فساد جنسی در آمریکا عکس تجاوز جنسی عکس تجاوز به دختر رابطه جنسی در آمریکا رابطه با همسر سابق تگزاس آمریکا تجاوز جنسی گروهی تجاوز جنسی در آمریکا تجاوز جنسی به زور امنیت زندگی در آمریکا ازدواج در آمریکا اخبار تجاوز جنسی اخبار آمریکا آزادی در آمریکا

تنی هیولان ۳۰ ساله معلم دبیرستان تامپ گینتز هنگام خروج از مدرسه توسط شوهر سابقش ربوده و به همراه سه تن از دوستان دیگر کتی هیلان را مورد تجاوز و سو استفاده جنسی قرار می دهند.

همسر سابق قربانی گفت: در حالی که دستهای قربانی خود را بسته بودند در حالتی که قادر به کنترل رفتار خود نبودند کتی هیلان را مورد ضرب و شتم و سپس او را وادار به انجام کارهای غیراخلاقی می نمودند. در شرایطی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی بیش از حد یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار می دادند.

پس از غیبت ناگهانی کتی هیلان مسئولان مدرسه، پلیس را به جستجو معلم واداشتند. به گفته شاهدان عینی چند روز قبل از مفقود شدن کتی وی همسر سابق خود را اطراف دبیرستان دیده بود و به همکاران خود اطلاع و نگرانی خود را نیز ابراز کرده بود. پلیس توانست براساس سابقه کیفری ادوارد اندرسون که به جرم حمل و نقل مواد مخدر در چند ماه گذشته دستگیر شده بود محل آنان را پس از یک هفته شناسایی کنند.

در اقدام پلیس برای دستگیری متجاوزین و حمله به مخفیگاه آنان که زیرزمین منزل مسکونی ادوار برهوستون بود هر سه نفر دستگیر و کتی هیلاری به علت ضعف شدید جراحات وارده بسیار به بیمارستان منتقل شد.

هر سه فرد دستگیر شده به جرم تجاوز به عنف، اعمال رفتار خشونت آمیز، ضرب و شتم و آدم ربایی تا شروع اولین جلسه دادگاه که بعد از بهبودی کامل کتی هیلاری برگزار خواهد شد به زندان منتقل شدند.

منبع:سیمرغ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ