دلتنگی دختر سردار دل ها برای جای خالی پدر

1

زینب سلیمانی دختر شهید بزرگوار سپهبد قاسم سلیمانی در آغازین سحر ماه مبارک رمضان، مطلبی را در استوری اینستاگرامش درباره جای خالی پدر شهید خود در ماه مهمانی خدا منتشر کرد.

زینب سلیمانی در استوری اینستاگرامش نوشت:

«امسال بر سر سفره های افطار فقط عکست همدم ربنای من است. کاش امسال هم من را از نصیحت‌های پدرانه در این ماه مبارک بی بهره نزارید که من این روزها سخت محتاج نگاه شما هستم. در این ماه عزیز از همه شما بزرگواران التماس دعا دارم»

فرزندان سردار سلیمانی سردار سلیمانی بیوگرافی سردار قاسم سلیمانی بیوگرافی زینب سلیمانی اینستاگرام زینب سلیمانی

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. نرگس نامور افشرد می گوید

    سلام خواهر عزیزم زینب جان زینب میدانی از وقتی سردار سلیمانی از پیشمان رفته است پدر هردو مان رفته است پدری که همه مان فرزند او هستیم پدری که هیچ ترسی از به شهادت رسیدن دردل نداشت وفقط هدفش خدمت به دین پیغمبر مان بود خواهرم این پدری که رفت با رفتنش مرا از این رو به آن رو کرد من عکس زیبای بابا قاسممان را کشیده ام وهر روز بوسه برعکسش میزنم ولی آرزوی من فقط انتقام گرفتن وشهادت در راه امام زمان و سردار سلیمانی است آرزوی من دیدار امام زمان و سردار سلیمانی عزیزم است هرروز غم ازدست دادن بابا قاسممان سینه ام رابه درد می آورد ولی وقتی به ظهور امام زمانمان فکر میکنم دلم آرام میگیرد انشاءالله ما بایاری امام زمان عج انتقام پدرمان را خواهیم گرفت زینب عزیزم خواهر جان این نرگس ۱۷ساله رانیز به عنوان خواهر کوچکت قبول کن دوستت دارم خواهر عزیزم