بازیگر سریال سرباز: معلولیت دارم و آدم موفقی هستم

0

عبدالرزاقی درباره گذراندن روزهای کرونایی گفت: دیگر به کرونا عادت کرده‌ایم. دائم باید دست‌هایمان را بشوییم و ژل بزنیم. برخی هم اعتراض می‌کنند که چرا ماسک نمی‌زنید. ما بیرون از برنامه ماسک می‌زنیم.

او همچنین اعلام کرد، فعلا در حال ضبط برنامه‌ای از شبکه نسیم هستیم که امیدوارم مردم آن را دوست داشته باشند.

به من فحش می‌دهند که چرا اینقدر در «سرباز» بداخلاق هستی؟!

این بازیگر درباره سریال «سرباز» هم گفت: دو سال در حال تصویربرداری این کار بودیم. کارگردان خیلی سخت‌گیر بود. هم نویسنده و هم کارگردان کار بود و این باعث می‌شود سخت‌گیر باشی. من فکر می‌کنم که مردم الان با این ریتم سریال دیدن را دوست ندارند. ارتباط تماشاچی با سریال نصفه نیمه است. دلم می‌خواهد اینطور فکر کنم که در ادامه مردم بیشتر ارتباط برقرار کنند. چون اتفاقات زیادی می‌افتد و لوکیشن های متفاوت و مختلفی خواهیم داشت. خیلی به من فحش می دهند که چرا اینقدر بداخلاق هستی. زن‌ها اینطور نیستند و تنها دنبال خانه زندگی نیستند. کاراکتر یلدا نماینده یک قشری است. نماینده عموم زنان نیست.

عبدالرزاقی که در برنامه «باغ رمضان» حاضر شده بود، در ادامه صحبت‌هایش اظهار کرد: از سوال‌های بامزه مردم در اینستاگرام این است که چرا من و امین طلاق نمی‌گیریم! می‌گویند شما هنوز با هم هستید؟  من به این معترض هستم که چرا اینطور جا افتاده است که فقط زوج‌های هنری زیاد طلاق می‌گیرند. در صورتی که ما چون در چشم هستیم این‌طور به نظر می‌رسد. احساس می کنم در کشورمان جامعه هنری بسیار تمیزی داریم. اسممان بد در رفته است، اما جامعه هنری ما در کشور یکی از پاکیزه‌ترین‌هاست.

همسر امین زندگانی همسر الیکا عبدالرزاقی مصاحبه بازیگران عکس جدید بازیگران سریال سرباز بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی بازیگران سریال سرباز اینستاگرام الیکا عبدالرزاقی

پولی نیست که بتوانیم کمک مالی کنیم

او درباره اینکه چرا هنرمندان در داخل کشور در مواقع بحرانی مثل کرونا مانند هنرمندان سایر کشورها کمک‌های مالی نمی‌کنند و تنها به شرایط معترض هستند، توضیح داد: اولا که هنرمندان کشورهای دیگر دستمزدهای میلیون دلاری می‌گیرند و باید هم هزینه کنند. بخش مالیاتی دارند که باید انجام بدهند. دستمزد آنچنانی می گیرند و باید این کارها را انجام بدهند. ما که بازیگر تلویزیون هستیم دستمزدهای میلیونی نمی‌گیریم. پولی نیست که بتوانیم کمک کنیم. اگر کمک بکنیم می‌گویند ریاکار است. اگر کمک کنی و نگویی طور دیگری قضاوت می‌شوی. ما واقعا بلاتکلیفیم. اما در حقیقت توانایی کمک در آن حجم را نداریم. سعی می‌کنیم مردم را دعوت کنیم به کارهای خیریه. شرایط مالی ما را در نظر بگیرید. من گاهی سه ماه بیکارم و بعد هم که سرکار می‌روم دستمزدش را سال بعد می‌گیرم. درآمد هنرمندان از متوسط جامعه ما بیشتر است چون متوسط درآمد جامعه خیلی پایین است.

او درباره علاقه خود به موسیقی گفت: من همیشه جزو آدم‌های حسرت‌خور بوده‌ام. چون خیلی دوست داشتم پیانیست شوم اما پیانو نداشتم. همیشه پیانو دوست داشتم اما کار کردن برایم امکان‌پذیر نبود؛ نمی ‌انم چرا همیشه سازهای گران دوست داشتم.

این بازیگر در ادامه درباره فعالیت برخی افراد در فضای مجازی افزود: یکسری آدم ها هستند که فقط دغدغه دیده شدن دارند. آنها آدم هایی هستند که باید به آنها حمله شود.

اظهار نظر درباره ویدئوی سحر قریشی

او در ادامه درباره فیلمی که این اواخر از سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد، گفت: من با سحر قریشی نه کار کرده‌ام  و نه می شناسمش. می‌دانم اگر رفتار ناپسندی کرده است بعد عذرخواهی کرده است. آن ویدئو را خودش در فضای مجازی نگذاشته است؛ یکی از دوستانش عذر می‌خواهم حماقت کرده و گذاشته است. نباید همگی حمله کنیم درست نیست. او عذرخواهی کرد. ما مردم مملکت حمله‌ایم. در مورد استفاده از فضای مجازی باید فرهنگسازی شود. اینطور نیست که امروز ما بگوییم و فرهنگش شکل بگیرد. باید از اول دبستان این اتفاق بیفتد چرا فکر می‌کنید ما هنرمندان باید این کار را کنیم.

الیکا عبدالرزاقی در ادامه درباره صفحه خود در فضای مجازی گفت: از اول سال گذشته فعالیت در فضای را شروع کردم. به من پیشنهاد دادند ویدئو بگذار تعداد فالوورها بالا می‌رود. من همه این کارها را کردم اما تعداد قطره‌ای بالا می‌رود. بیشتر طرفداران دوست دارند از زندگی خصوصی تو بدانند. از خودتان عکس بگیرید و بگذارید.

او همچنین درباره به اشتراک گذاشتن تمام لحظات زندگی توسط برخی افراد در صفحات مجازی گفت: قبلا خیلی اتفاق می‌افتاد عکس هایی و پُست‌هایی در فضای مجازی می‌گذاشتم مثلا از جمعی که رستوران رفته‌ایم و غذا می‌خوریم. اما بعدها نه. من در این مملکت بزرگ شده‌ام و نمی‌شود گفت همه ما در همه برهه‌های زمان اشراف‌زاده باشیم و زندگی اشرافی داشته باشیم. ما جنگ را داشتیم و برای من هم پیش آمده شبی گرسنه خوابیده باشم. مادرم می‌توانست به من کمک کند اما من نخواستم. می‌خواستم روی پای خودم باشم. دوستی جعبه شیرینی برای من آورد و این ناهار و شام من بود زمانی که تئاتر کار می‌کردم. من می دانم وقتی گرسنه هستی بوی قیمه همسایه را بشنوی یعنی چه. کاری نکنیم فضای مجازی اسباب حسرت قلب آدم‌ها شود. برخی به من اعتراض می کنند که چرا اینقدر خوشحالی؟! من استایلم این است که حتی در مراسم ختم هم لبخند به لب دارم.

همسر امین زندگانی همسر الیکا عبدالرزاقی مصاحبه بازیگران عکس جدید بازیگران سریال سرباز بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی بازیگران سریال سرباز اینستاگرام الیکا عبدالرزاقی

معلولیت دارم و آدم موفقی هستم

او در پاسخ به محمدرضا حسینیان که پرسید در سریال «سرباز» پایتان ناراحت است، توضیح داد: من در ۱۱ سالگی دچار یک بیماری به نام گیلن باره شدم و بدنم از کمر به پایین فلج شد و پای راستم برنگشت و پای چپ برگشت. آن زمان گفتند این بیماری در مناطق مرطوب زیاد است و در جایی مثل انگلستان زیاد است. خیلی وقت‌ها از من سوالی کنند. در لانگ شات‌های این سریال لو رفتم. مجبور هستم اعتراف کنم. گاهی وقت‌ها جایی دعوت می‌شوم و با عزیزان توان‌یاب صحبت می کنم. من با معلولیت هستم و آدم موفقی هستم در شغلم. از مردم می‌خواهم با کسانی که نقص عضو دارند اینطور برخورد نکنید. فکر نکنید اینها نمی‌توانند موفق باشند. دلم می‌خواست یک استند آپ کمدی درباره این مشکلم بنویسم. اما یک بار با ظاهر خودم شوخی کردم و مردم خوششان نیامد احساس کردم پذیرش این را نداریم. در حالی که در دنیا این اتفاق می‌افتد و کمدین ها با ویلچرهای خود شوخی می کنند و چقدر مردم را راحت می کنند.

عبدالرزاقی در ادامه بیان کرد: آدم صبوری هستم. همیشه از خدا صبر می‌خواهم چون در تمام لحظاتی که به من سخت گذشته است اگر صبور نبودم دوام نمی‌آوردم. همیشه از خداوند اولین چیزی که می‌خواهم صبر بوده است. ما تا وقتی معروف می‌شویم فکر می کنند تو یک شب آمده‌ای و معروف شده ای. نمی دانند بازیگری که در ۱۷ سالگی قرار است هنرپیشه شود و شهرستانی است و از مناسبات این شهر بزرگ چیزی نمی‌داند یعنی چه. من از سال ۷۶ تا ۷۸ کار می کردم و کسی من را نمی شناخت. پولی درنمی‌آوری و کار نمی‌کنی و باید با حمایت خانواده کار کنی. اگر در این سالها طلب صبر نمی‌کردم نمی توانستم دوام بیاورم. رابطه ام با خدا خیلی صمیمانه است.

این بازیگر در پایان گفت: من امسال ۴۰ ساله شده‌ام و واقعا فکر می‌کنم اتفاق ویژه ای است. سن خاصی است. قبلا می‌خواستم درباره موضوع پایم صحبت کنم اما این اتفاق نیفتاده بود. دوست داشتم درباره اش صحبت کنم و این اتفاق افتاد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ