بازداشت جواد یساری واقعی در نی ریز فارس (فیلم)

0

در روز‌های اوج کرونا، جواد یساری در شهرستان نی ریز فارس به خاطر خواندن در یک مراسم عروسی بازداشت و ساعاتی بعد آزاد شد. برگزار‌کننده این جشن عروسی همچنان در بازداشت است.

دانلود

دستگیری خواننده دانلود آهنگ جواد یساری جواد یساری در عروسی جواد یساری بیوگرافی جواد یساری اخبار نی ریز اخبار فارس دستگیری خواننده دانلود آهنگ جواد یساری جواد یساری در عروسی جواد یساری بیوگرافی جواد یساری اخبار نی ریز اخبار فارس

ستاد کرونا در شهرستان نی ریز اعلام کرد:

با توجه به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برگزاری مراسم عروسی در روستای ریزآب شهرستان نی ریز، (به اطلاع همشهریان گرامی می‌رساند ) با توجه به عدم مجوز مراسم و رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا در شهرستان نی ریز،( مسوول برگزار کننده مراسم عروسی ) به دستور مقام قضایی بازداشت  گردید.

در همین ارتباط، ابراهیمی دادستان گفت: «در این رابطه اخطار و تذکر داده شده بود؛ ولی متأسفانه مراسم در حدود دو ساعت انجام شد. قطعاً با متخلف برخورد خواهیم کرد.»

هدایت سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد کرونای شهرستان نیز عنوان داشت: «صاحب مجلس در کلانتری تعهد داده، ولی رعایت نکرده بود و الان در بازداشت به سر می‌برد. جواد یساری  هم یک ساعت بازداشت شد.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ