زن جوان قربانی توهم رابطه شوهر سوم و دخترش شد!

0

با کشف این سرنخ‌ها کارآگاهان سراغ همسر یاسمن به نام کامران رفته و متوجه شدند او همزمان با این جنایت متواری شده است. با گذشت دو سال از این جنایت رد پای کامران در شهرستان قائمشهر شناسایی و ماموران او را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

عکس قتل عکس خودکشی رابطه جنسی با دختر رابطه جنسی با پدر حوادث تهران تجاوز به دختر اخبار حوادث

۱۵ بهمن ماه سال ۹۱  ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران در جریان سقوط مرگبار زنی از طبقه چهارم یک واحد مسکونی قرار گرفتند.

در ادامه تیمی از کارآگاهان با حضور در محل حادثه متوجه شدند زن ۳۴ ساله‌یی به نام یاسمن از بالکن طبقه چهارم به پایین سقوط کرده و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان باخته است.
همسر یاسمن در جریان تحقیقات گفت: یاسمن در حال پهن کردن لباس بود که ناگهان تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد. با توجه به مشکوک بودن مرگ زن جوان پرونده در اختیار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.
ماموران در نخستین گام با مراجعه به بیمارستان به بررسی جسد پرداختند که آثار درگیری روی صورت و دستان یاسمن دیده می‌شد. همچنین زن جوان لباس بیرون از خانه به تن داشت که این موضوع شک پلیس به ماجرا را بیشتر کرد.
تیم جنایی در ادامه به بررسی خانه یاسمن پرداخته و متوجه شکسته شدن شیشه ویترین و واژگون شدن بخاری شدند. ساکنان ساختمان نیز در جریان تحقیقات مدعی شدند یاسمن و همسرش از چهار ماه قبل به این ساختمان آمده بودند و همیشه صدای درگیری آنها به گوش می‌رسید.
روز حادثه نیز دوباره آنها با هم درگیر شده و صدای شکسته شدن شیشه و سقوط زن جوان به پایین را شنیدند.
کارآگاهان در ادامه به تحقیق از دختر یاسمن پرداختند که وی در ابتدا ادعاهای ناپدری خود را تایید کرد اما در ادامه درباره جزییات حادثه گفت: مادرم سه بار ازدواج کرده بود که من حاصل ازدواج اول او هستم. ناپدری‌ام مشکل اخلاقی داشت و همین موضوع باعث درگیری آنها بود.
روز حادثه مادر و ناپدری‌ام دوباره با هم درگیر شده که ناگهان مادرم به پایین سقوط کرد. ناپدری‌ام مرا تهدید کرد اگر واقعیت را به پلیس بگویم مرا نیز خواهد کشت.
با کشف این سرنخ‌ها کارآگاهان سراغ همسر یاسمن به نام کامران رفته و متوجه شدند او همزمان با این جنایت متواری شده است. با گذشت دو سال از این جنایت رد پای کامران در شهرستان قائمشهر شناسایی و ماموران او را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
به نوشته اعتماد، کامران پس از انتقال به اداره آگاهی در بازجویی‌ها گفت: یاسمن تصور می‌کرد من با دخترش رابطه دارم که این موضوع باعث درگیری ما بود. روز حادثه دوباره با هم درگیر شدیم که در یک لحظه کنترلم را از دست داده و او را به سمت ویترین پرت کردم. یاسمن خیلی ترسیده بود و قصد داشت فرار کند که از بالکن سقوط کرد. پس از اعترافات متهم، بازپرس جنایی او را با قرار قانونی روانه زندان کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ