رابطه نامشروع رایان گیگز و همسر برادرش +عکس

0

رایان گیگز: یک مسئله خیانت دیگر در فوتبال، داستان میان رایان گیگز و ایموژن توماس بود اما این تنها رسوایی اخلاقی‌ای نبود که گیگز به آن دچار شد. رایان گیگز تا سال ۲۰۰۷ و زمان ازدواجش با استیسی کوک، یک الگوی عالی به شمار می‌رفت اما توییتر، همه چیز را خراب کرد. کاربری در توییتر با نام CTB، رابطه میان رایان گیگز و ایموژن توماس، مدل انگلیسی را فاش کرد و رایان گیگز برای جلوگیری از انتشار این خبر، از دادگاه حکم ممنوعیت انتشار اخبارش در رسانه‌ها را گرفت. پس از این اتفاق، رایان گیگز و همسرش به زندگی کنار یکدیگر ادامه دادند اما پس از گمانه‌زنی در رابطه رابطه رایان گیگز با همسر برادرش، این زندگی مشترک چندان به طول نیانجامید.

همسر رایان گیگز فساد جنسی فوتبالیست ها فساد جنسی در اروپا رابطه جنسی فوتبالیستها رابطه با زن داداش خیانت زن متاهل خیانت رایان گیگز خیانت برادر بیوگرافی رایان گیگز اخبار انگلیس

 این فوتبالیست با همسر برادر کوچکش به مدت ۸ سال رابطه جنسی برقرار می‌کرد. ستاره‌های فوتبال باید با رفتار خود الگوی مردم باشند.

داستان راین گیگز با همسر برادر خود یکی از آن داستان هایی است که هر روز داغ‌تر میشود و مایه تاسف دنیای فوتبال است. راین گیگز در حال حاضر برای منچستریونایتد توپ میزند.

ناتاشا، همسر رودری ، برادر گیگز طی مصاحبه‌ای با سان اعلام کرد که با رایان به مدت ۸ سال رابطه نامشروع داشته است. او که حالا از این کارش پشیمان شده، گفت: اشتباه بزرگی را مرتکب شدم. رابطه خودم را با شوهرش به خطر انداختم تا با او رابطه داشته باشم. وی در مصاحبه‌ای با سان گفت: امیدوارم همسرم مرا ببخشد. با این کارم شهرت رایان را هم به خطر انداختم. مطمئنم که او از افشای رازمان دیوانه خواهد شد. اما می‌خواهم همه چیز را درباره رابطه‌مان بگویم. حالا دیگر همه به من مثل یک احمق نگاه می‌کنند. کاش میشد مردم مرا طور دیگری ببینند. من هم مثل سایر آدم ها، یک آدم عادی هستم.

Natasha Giggs’ five-a-side team: Ryan’s brother’s wife ‘bedded three other Man United footballers’

Ryan Giggs in football kit and his brother Rhodri Giggs in Paddy Power TV advert

Manchester United’s Interim Welsh player-manager Ryan Giggs smiles after taking a free kick during the English Premier League football match between Manchester United and Hull City at Old Trafford in Manchester, northwest England on May 6, 2014. Manchester United interim manager Ryan Giggs named himself on the bench for his side’s home game with Hull City on Tuesday, potentially setting the scene for a farewell appearance. Giggs, 40, will step down as interim manager after Sunday’s final Premier League game at Southampton and his contract as a player is also due to expire.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ