مجری زن مطلقه ، اموال همسر سابقش را توقیف کرد!

7

تعداد سکه های مهریه این مجری خانم ۱۱۴ سکه بوده است که ۱۰ تای آن را بخشیده و ۱۰۴ سکه دیگر را مطالبه کرده است، برای همین طبق حکم دادگاه، منزل مسکونی و کارت بانکی همسر سابقش را توقیف کرده است.

خبرنگار تی وی پلاس امروز از دادگاه خانواده مجتمع قضایی ونک باخبر شد مجری زن مطلقه جنجالی که این روزها اخبار زیادی حول او و همسر سابقش شنیده می شود، با به اجرا گذاشتن مهریه اش، مهر توقیف اموال را بر خانه و کارت بانکی همسر سابقش زد.

این حکم در شعبه ۲۶۳ دادگاه خانواده مجتمع قضایی خانواده صادر شده است. شنیده می شود تعداد سکه های مهریه این مجری خانم ۱۱۴ سکه بوده است که ۱۰ تای آن را بخشیده و ۱۰۴ سکه دیگر را مطالبه کرده است، برای همین طبق حکم دادگاه، منزل مسکونی و کارت بانکی همسر سابقش را توقیف کرده است. البته طبق اطلاعاتی که خبرنگار تی وی پلاس به دست آورده است، گویا مجری خانم و وکیلش به شدت اصرار دارند که مجری مرد مهریه را بدون کم و کسر و به صورت یک جا به حساب شان واریز کند و دادگاه این رقم را قسط بندی نکند! البته بر اساس اطلاعات به دست آمده، مجری مرد تلویزیون در حال جمع کردن وسایل خانه اش است تا با پرداخت بدهی به طلبکارش (مجری زن)، اجاره نشینی را تجربه کند!این مجری خانم که از اجرا در شبکه های تلویزیونی تهران ناامید شده است، سفر خود را به برخی از مراکز استان ها آغاز کرده تا بتواند در شبکه های استانی جهت اجرا آنتن بگیرد که هنوز موفق به این کار نشده است.

بعد از باخبر شدن از این اتفاقات با مجری مرد تلویزیون تماس گرفتیم تا اگر صحبت یا دفاعیاتی درباره این اتفاق دارد به ما بگوید که در مقابل اصرار خبرنگار ما به مانند قبل تنها سکوت کرد و گفت: «هیس! آبرودارها فریاد نمی زنند. خداوند آدم های صبور را دوست دارد. این روزها مردمان زیادی از کشورم (مرد و زن) با صبر و توکل در حال سر کردن مشکلات شان هستند. من همیشه به صراحت و رک گویی معروف بوده ام، حال می خواهم به صبوری معروف شوم. این روزها حال خوشی دارم چراکه خودم را به خدا نزدیک می دانم، خدا نیز فرموده است «من صابران را دوست دارم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 7 )
  1. سام می گوید

    خوب مهریه حق مسلم زن است و باید مرد بپردازد در حکم خدا شبهه ای نیست این لوس بازیای صابرین هم مال اوناس که میخوان از زیرش در برن

    1. نادر می گوید

      تو مراسم خواستگاری گفتن ما اهل مهریه نیستیم فقط برای عرفه نوعی شیادی و جاش تو جهنم خانم مسلمان

  2. bahar می گوید

    غرض ورزی از کل گزارشتون پیداست….به جای سرک کشیدن در زندگی خصوصی دیگران….واینکه با منع وتعجب از گرفتن حق قانونی این خانوم گزارش تهیه کنید…دنبال زندگی خودتون باشید…آقای حسنی بلدم از خودشون دفاع کنن…ماشاالله از زبون چیزی کم ندارن…برنامه ی سال تحویل ۹۳ رو دیدیم که چجوری با خانوم و خانواده ی همسرشون صحبت کردن…شخصیت آدما به ادعاشون نیست..به عملشون!!!!!

  3. آزاده می گوید

    تیتری که زدی نشون دهنده نداشتن فرهنگه.مطلقه این کلمه عربی رو بکار نبریم بهتره……دوست نداشته ادامه نداده زندگیشو با حسنی.جای این مطالب .مطالب علمی و آموزنده بذار

  4. سها می گوید

    با سلام یک نکته ای از صحبتهای آقای حسنی به ذهنم می رسه و برام سوال شده سوای مسهله مهریه اینکه آقای حسنی که همیشه به صراحت و رک گویی معروف بوده و همیشه در اجرا و در همه جا با کسانی که مخاطبش بودن رک بوده و انتظار رک گویی از طرف مقابل داشته چطور وقتی نوبت زندگی خودش می رسه کاملآ تغییر رویه می ده و میگه هیس و اینو آبروداری می دونه و کاملآ با مساهل زندگی خودش با لفافه صحبت می کنه البته باز به خودش ربط داره ولی اینهمه تناقض درک نمی کنم در آخر امیدوارم این مشکل مهریه برای هر دو نفر ختم به خیر بشه و همینطور برای همه کسانی که با این مسهله در این گرونی درگیرند !

  5. خواننده سایت می گوید

    سلام اگه راست میگی درج کن،موافقم از لحن گزارش پیداست که غرض ورزی توش موج میزنه،خانم نامدتری خلاف شرع مرتکب نشده مهریه ای رو که حقشه خواسته،چنان نوشتید انگار قراره به اموال شبیخون زده بشه و وزدها اموالشو به غارت ببرن،بعدشم با عنوان کردن کلمه خانم مطلقه به عمد مثلا طرف رو تحقیر کردید نه؟واقعا که …اولا اگه طلاق زشته واسه اون حسنی هم زشته ،دوما این حسنی بود که قشون کشی کرده بود تو تلویزیون که چی مثلا،متاسفم برای صداوسیما که انتن رو دراختیارش قرار دادن تا شر و ور بگه و کلی ازش تعریف کردن که نشون بدن این یارو خیلی توپه،این خانم نامداری بوده که مشکل داشته،تو اون برنامه هم نشون داد البته چقدر پررو و بی ادب تشریف داره با اون مدل حرف زدن با باباش،وای به حال زنش،مامانشم میگفت به خودم رفته!!!!!!
    تبریک میگم به خانم نامداری برای تصمیم درستی که گرفتن افرین به شهامتش
    اگه خودتونم جز طرفدارای حسنی نباشید درج میکنید معلومه

  6. بهار می گوید

    حالا خوبه بدبخت ۱۱۴تا سکه داشته اگه ۱۰۰۰تا بود چی کار میکردی ملت روزانه دارن این کارو میکنن کک هیشکی نمیگزه به این که میرسه وا میرسه؟میخواست چشماشو باز کنه حقته بکش نوش جونت تو اگه ابرو سرت بود شبکه ۳کل خانوادتو نمیاوردی که به همه بفهمونی جای زنت اصلا خالی نیست