شکایت ۲ دختر ۱۵ و ۱۸ ساله از پسران جوان به اتهام تجاوز جنسی

1

شاکیان که دختری ۱۵ ساله به نام نرگس و دختری ۱۸ ساله به نام تهمینه هستند اوایل سال‌جاری شکایت خود را مطرح کردند و خواستار مجازات دو پسر جوان شدند.

تهمینه در این‌باره گفت: «من و نرگس به یک مدرسه می‌رویم. مدتی قبل مقابل مدرسه با دو پسر جوان آشنا و سوار خودرو آنها شدیم. بعد از آن ارتباط ما ادامه پیدا کرد و با هم دوست بودیم تا اینکه چندی پیش آن دو ما را به خانه یکی از پسران دعوت کردند. وقتی به آنجا رفتیم دو پسر به ما تعرض کردند.»

دختر ۱۵ ساله نیز ضمن تایید گفته‌های تهمینه ادعا کرد: «بعد از آن که دو پسر به ما تعرض کردند برای اینکه مشکلی برایشان پیش نیاید سعی کردند ما را آرام کنند. آنها گفتند با ما ازدواج خواهند کرد به همین دلیل ما آن زمان شکایتی را مطرح نکردیم و منتظر ماندیم تا آنها به قول‌شان عمل کنند اما خبری از خواستگاری و ازدواج نشد به همین دلیل تصمیم گرفتیم علیه آنها شکایت کنیم.»

 تحقیقات بعد از طرح این شکایت آغاز شد و ماموران با توجه به مشخصاتی که نرگس و تهمینه از متهمان داده بودند سراغ آنها رفتند اما فهمیدند یکی از دو متهم فرار کرده است. به این ترتیب یکی از پسران جوان بازداشت شد. او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت اتهام تجاوز را رد کرد و گفت: «من و دوستم هیچ ارتباطی با این دختران نداشتیم و هرگز هم به آنها وعده ازدواج ندادیم آن دو به قصد اخاذی از ما چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند و گفته‌هایشان به هیچ عنوان صحت ندارد.»

پسر جوان با وجود انکار اتهامش بازداشت شد و پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. بنابر این گزارش رییس دادگاه دستور انجام تحقیقات تکمیلی را صادر کرده است تا حقیقت مشخص شود.

شرق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ندا می گوید

    جرات دارید با عکس بزارید