جنایت هولناک بی‌ رحم ترین مادر دنیا + عکس

0

حنا سولانکی زن هندی تبار ۳۴ ساله‌ای که در غرب لندن زندگی می‌کرد، ۲ دختر کوچکش را به نوشیدن ماده سمی وادار کرد و سپس آن‌ها را خفه کرد. و بعد از آن خودش را نیز کشت.

زن هندی دختر هندی اخبار قتل اخبار حوادث اخبار جنایی
چند ماه پیش حنا سولانکی ۳۴ساله، در حالی که در روی تخت خوابش در کنار ۲دختر کوچکش جازمین ۹ ساله و پرشا ۴ساله مرده بودند، توسط شوهرش در خانه خودشان در غرب لندن کشف شد.

شوهر حنا سولانکی، کالباش سولانکی در بیانیه‌ای شوک خود را از اقدام همسرش بیان کرد.
سولانکی گفت:‌ قبل از مرگ او، ما همه خوشحال و راضی در کنار یکدیگر زندگی می‌کردیم یک زندگی عالی همراه با ۲دختر کوچکمان جازمین و پرشا داشتیم.
زن هندی دختر هندی اخبار قتل اخبار حوادث اخبار جنایی
طبق گفته پزشکی قانونی یک شیمی دان ۳۴ ساله ۲دختر کوچکش را وادار به نوشیدن ماده سمی(اسید) کرده و سپس آ‌ن‌ها را با دستان خودش خفه کرده است.
بررسی‌ها حاکی از آن است که زمانی که پلیس و امدادگران وارد خانه شدند، آن چنان دودهای حاصل از مواد سمی که خانم سولانکی از آن استفاده کرده بود، فضا را اشغال کرده بود، آن‌ها نتوانستند به داخل خانه بروند و مجبور به بازگشت از خانه شدند.
بررسی‌های پلیس می‌گوید که خانم سولانکی در یک مدرسه به عنوان تکنسین آزمایشگاه شیمی مشغول به کار بوده این ماده‌های سمی را از یک قفسه قفل شده در مدرسه دزدیده است.
سولانکی بیان می‌کند: او زن خوشحالی بود و ما زندگی خوبی داشتیم.
حنا متولد هند، هرگز در مورد افسردگی و پایان دادن زندگی‌اش با من صبحت نکرده بود.
چیزی که بدیهی است او هرگز را من راجع به دلیل ناراحتی‌اش و چیزهایی که نمی‌دانستم صبحت نکرده بود، اما حالا نتیجه آن را می‌بینم هیچ دلیل و نشانه‌ای برای این که حنا آن قدر ناراحت باشد که راه احل خود را در خود کشی خودش و دخترانمان بداند، نمی‌بینم.
تنها چیزی که من کم و بیش از ‌آن آگاه بودم که او را ناراحت می‌کرد زندگی با والدینم بود این موضوع گاهی او را عصبی می‌کرد و این تنها چیزی است که به ذهنم می‌رسد.
سولانکی افزود:‌ ما تصمیم داشتیم که از خانه والدینم اسباب کشی کنیم و به خانه خودمان برویم.
بررسی‌ها از دوست خانم حنا سولانکی، برانالی چامهار نشان می‌دهد که حنا از برخورد پدر شوهرش بسیار رنج می‌برد. به گفته خانم چامهار، پدر شوهر حنا مردی بد خلق و عصبانی است که طبق گفته حنا رفتارهای عجیب و غیر عادی از او سر می‌زند. او بسیار از مشروبات الکلی استفاده می‌‌کند و انسانی پر خاشگر است.
دوست خانم سولانکی افزود: حنا به خاطر مشکلاتش با مادر و پدر شوهرش به خصوص آن مرد پیر، پدر شوهرش بارها گریه می‌کرد اما اصلا فکر نمی‌کردم این مشکل آن قدر جدی باشد که او دست به همچین عملی بزند.
چامهار بیان کرد: همسر حنا و مادر و پدرشوهرش حتی در مورد درس‌های جازمین و پرشا هم با او برخورد‌های بد می‌کردند و از او می‌خواستند بچه‌ها را برای درس خواندن تحت فشار نگذارد.
بررسی‌های پلیس و کارآگاهان حاکی از آ‌ن است که حنا سولانکی به خاطر خسته شدن از زندگی با مادر و پدر شوهرش به وسیله نوشیدن اسید به زندگی خود و فرزندانش پایان داده بود.
سرپرست کارآگاهان، سیمون راجرز می‌گوید: به خاطر دودهای کشنده موجود در اتاق خواب خانم سولانکی پلیس نتوانست وارد خانه شود اما آتش نشانان که با لباس‌های مخصوص مجهز بودند به داخل خانه رفتند، و در میز کنار تخت خانم سولانکی باقی مانده مایعی که او استفاده کرده بود را دیدند، همچنین آتش نشانان نوشته‌ای با مضمون خودکشی و علت که خسته شدن از زندگی بوده را در میز کنار تخت او پیدا کرده بودند.
پزشکی قانونی گفته است هر ۳نفر آن‌ها با یک ماده سمی(اسید) کشته شدند و در ماشین خانم سولانکی نوشته‌ای در ارتباط با این ماده شیمیایی کشف شده است که حنا سولانکی با ماده سمی غیر قانونی به زندگی خود و دخترانش پایان داده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ