جنایت در پشت بام و مقتولی که قاتل را لو داد!

0

تحقیقات قاضی ویژه قتل عمد مشهد درباره جسد مردی که دقایق اولیه بامداد روز گذشته از پشت بام درون یک زمین خالی پرت شده بود، در حالی تا صبح به طول انجامید که خبر جنایتی دیگر به دنبال نزاعی خونین، گروه تخصصی ویژه جنایی را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد کشاند.

اوایل بامداد روز گذشته، وجود جسدی خون آلود در یک زمین محصور واقع در خیابان ثمانه ۱۵، ماموران انتظامی را به بولوار فردوسی کشاند. آنان با دیدن جسد مرد ۴۵ ساله ای که کنار دیوار یک منزل مسکونی سه طبقه افتاده بود، بی درنگ مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد و گروهی از کارآگاهان زبده اداره جنایی پلیس آگاهی در محل کشف جسد تحقیقات در این باره آغاز شد.
بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که جسد از پشت بام ساختمان سه طبقه درون زمین خالی محصور سقوط کرده است. ادامه تحقیقات نشان داد: ناصر (مقتول) در طبقه سوم ساختمان سکونت داشت و تعدادی کبوتر نیز در پشت بام نگهداری می کرد، اگرچه ابتدا فرضیه سقوط از پشت بام مطرح می شد اما خیلی زود با بررسی های میدانی مقام قضایی در محل نگهداری کبوتران، این فرضیه به طور کامل رد شد و پرونده ای جنایی شکل گرفت چرا که دقت و کنکاش های چندین ساعته قاضی احمدی نژاد و گروه تخصصی کارآگاهان به آثاری در پشت بام رسید که نشان از وقوع جنایت داشت.

در حالی که تحقیقات قاضی باتجربه شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تا صبح روز گذشته ادامه داشت، ناگهان خبر مرگ جوانی ۳۱ ساله به دنبال نزاعی خونین، گروه تخصصی ویژه جنایی را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد کشاند.

منبع : خراسان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ