قتل والیبالیست جوان در زاهدان به خاطر سرقت تلفن همراه

0

مرد جوانی که چندی پیش توسط سارقان تلفن همراه در زاهدان به قتل رسید علیرضا قیاسی از والیبالیست های موفق استان سیستان و بلوچستان بود.

علی رضا قیاسی جوان ۱۸ ساله که در کنار والیبال، ورزش کوهنوری هم انجام می داد در زاهدان توسط سارقانی که قصد ربودن تلفن همراه وی را داشتند پنجشنبه سیزدهم آذرماه به قتل رسید.

این جوان زاهدانی روز حادثه با دوست صمیمی اش یونس سرگزی طی تماس تلفنی قرار کوهنوری گروهی را برای جمعه هماهنگ می کند. اما لحظه ای بعد از تماس با یونس، علیرضا توسط سارقان که قصد دزدی گوشی او را داشتند با ضربه چاقو به قلبش، در خیابان البرز منطقه زیبا شهر به قتل رسید.

یونس سرگزی دوست صمیمی علی رضا قیاسی در این باره گفت: علیرضا، ۲ سال عضو تیم کوهنوردی ما بود و بسیار پسر مهربان و با شخصیتی بود. او می توانست در زمینه کوهنوردی آینده درخشانی داشته باشد.
وی افزود: شب یلدا تولد ۱۹ سالگی وی بود. ما برای این جشن تدارک دیده بودیم. علیرضا امسال تازه کنکور داده و در دانشگاه قبول شده بود.

سرگزی گفت: علیرضا روز حادثه ساعت ۴:۴۵ بعد از ظهر، دقایقی قبل از به قتل رسیدنش در تماس تلفنی با من، برای فردا صبح یعنی روز جمعه قرار کوهنوردی را هماهنگ کرد و این تماس آخرین باری بود که صدای علیرضا را شنیدم.

سرگزی افزود: علیرضا در خیابان البرز حضور داشت و در نزدیکی دفتر پیشخوان دولتی روی یک سکو نشسته بود که ۲ سارق به قصد سرقت نزدیک علیرضا می شوند که با مقاومت او رو به رو شدند. در این لحظه یکی از سارقان بلافاصله با یک چاقو قلب علیرضا را هدف قرار می دهد و او را به قتل می رساند و از محل حادثه متواری می شوند.

منبع : عصر ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ