آیا فصل دوم «خانه امن» ساخته می شود؟

0

ابوالفضل صفری گفت: آنچه مسلم است اینکه خبر ساخت فصل دوم سریال «خانه امن» در حد گمانه زنی رسانه ها است، اگر هم صحبت اولیه‌ای مطرح شده و یا گمانه زنی رخ داده به عنوان تهیه کننده اعلام می کنم که هنوز هیچ فعالیتی درباره ساخت فصل دوم این سریال عملیاتی نشده است.

ابوالفضل صفری درباره آخرین تصمیمات برای ساخت فصل دوم سریال «خانه امن» گفت: تولید آثار امنیتی مختصات خاص خود را دارد و قبل از طرح و نگارش نیازمند یک پژوهش مفصل است اعم از انتخاب پرونده ها و روند داستانی که با این اوصاف فعلا برای تصمیم‌گیری ساخت فصل دوم سریال خانه امن خیلی زود است.

سریال خانه امن زمان پخش سریال خانه امن بازیگران سریال خانه امن اخبار فیلم و سریال

وی در همین راستا ادامه داد: از سویی هنوز هیچگونه سفارشی جهت ساخت فصل دوم خانه امن به ما نشده است، بدون شک ساخت چنین مجموعه‌ای در بدو امر نیازمند سفارش از سوی صدا و سیما است تا بعد از آن مراحل نگارش فیلمنامه آغاز شود.

وی در همین راستا تاکید کرد: آنچه مسلم است خبر ساخت فصل دوم سریال «خانه امن» در حد گمانه زنی رسانه ها بوده، اگر هم صحبت اولیه‌ای مطرح شده به عنوان تهیه کننده اعلام می کنم که هنوز هیچ فعالیتی درباره ساخت فصل دوم این سریال عملیاتی نشده است.

صفری پیرامون زمان کلید خوردن سریال «شهید باکری» خاطرنشان کرد: ما هم همچون سایر عوامل پروژه دوست داریم که این سریال هرچه سریعتر کلید بخورد، اما هنوز این اتفاق نیفتاده و برخی مشکلات باعث شده تا کلید خوردن اثر با تاخیر روبرو شود. ما هم منتظریم تا به محض برطرف شدن مشکلات سریال «شهید باکری» را جلوی دوربین ببریم.

منبع : میزان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ