قاتلان پسر بچه تبریزی دستگیر شدند

0

کودک چهار ساله بستان آبادی توسط مرد همسایه و برادرزن وی به طرز دلخراشی به قتل رسیده و گفته می شود انگیزه این مردان جانی انتقام گیری از خانواده وی بوده است.

قتل وحشتناک قتل پسر بچه دستگیری قاتلان حوادث تبریز جنایت هولناک انتقام گیری اخبار قتل اخبار جنایی اخبار تبریز اخبار پلیس

قاتلان پسر بچه تبریزی

مرد جوان که به تازگی از زندان آزاد شده بود و برادر همسر وی متهمان قتل امیرعلی ۴ ساله هستند.

اواسط آبان ماه امسال خانواده امیرعلی ۴ ساله اهل بستان آباد خبر گم شدن او را در فضای مجازی منتشر کردند.اما چند روز بعد با پیدا شدن جسد امیرعلی چهارساله اهل بستان آباد که صبح سه شنبه مقابل خانه شان ناپدید شده بود، تمام امید خانواده اوبرای بازگشت او به آغوش خانواده اش نقش برآب شد.

امیرعلی جلوی در خانه شان ربوده شد

صبح سه شنبه بود که مادر امیرعلی جلوی در حیاط خانه ایستاد تا دختر هشت ساله اش به نام مهشید که برای خرید سبزی بیرون از خانه رفته بود برگردد.

دستگیری قاتلان پسر بچه تبریزی

امیرعلی هم در کوچه مشغول بازی شد و همان موقع یکی از همسایه ها مقابل در خانه امیرعلی، مشغول حرف زدن با مادر امیرعلی شد.

چند دقیقه بعد مادر امیرعلی ۴ ساله به کوچه سرک کشید و متوجه شد که خبری از پسرش نیست. وقتی محله های اطراف را گشتند و ردی از پسرک پیدا نشد، موضوع را سریع به پلیس اطلاع دادند.

دوربین های مدار بسته اطراف خانه امیرعلی بررسی شد. اما به دلیل مه آلود بودن هوا تصویر روشنی به دست نمی داد.

کشف جسد امیرعلی در کنار رودخانه

غروب روز پنجشنبه در حالی که بیش از دو روز از گم شدن امیرعلی می گذشت، جسد مثله شده پسر چهار ساله در حالی که در یک گونی کنار رودخانه در روستای ارجان آذربایجان شرقی رها شده بود کشف شد.خانواده امیرعلی که ساکن بستان آباد هستند، جسد را شناسایی کردند. روستای محل کشف جسد، در نزدیکی بستان آباد است. گفته می شود یک چوپان جسد امیرعلی را دیده بوده است.

همچنین بخوانید :  جزئیات جنایت فجیع در میهمانی عصرانه ۴ جوان کرجی

پسر همسایه یکی از قاتلان پسر بچه تبریزی

حدود دو ماه از قتل دلخراش پسربچه بستان آبادی می گذرد که بالاخره پرده از راز جنایت هولناک قتل امیرعلی چهارساله اهل بستان آباد برداشته شد.

پدر امیرعلی گفت:«با توجه به اینکه از روز اول ما به یکی از همسایه های خود مظنون بودیم،در بررسی ها و تحقیقات پلیس مشخص شد که او به همراه برادرزنش قاتلان امیرعلی هستند و در حال حاضر هم بازداشت هستند.»

پدر امیرعلی پاشائیان در ادامه گفت:«متهم به قتل به تازگی از زندان آزاد شده بود.او چند ماه قبل به محله ما نقل مکان کرده بود و مادرش بعد از اینکه او به اتهام حمل موادمخدر،بازداشت شد به من می گفت که تو پسرم را به پلیس معرفی کردی با اینکه این موضوع صحت نداشت و من در جریان علت دستگیری او نبودم.

متهم به قتل معتاد است و با همدستی برادرزنش امیرعلی را به قتل رسانده است. خواهر زن او هم همسایه ما بود که دو دختر دارد..»

پدر امیرعلی در آخر گفت:«پلیس به ما در مورد انگیزه دقیق این افراد از این جنایت هولناک چیزی نگفته است.»

منبع : رکنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ