قاتل «ستایش» ۱۵ساله و مادربزرگش دستگیر شد

0

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل ۴۱ ساله که در یک اقدام جنون‌آمیز «ستایش» ۱۵ ساله و مادربزرگش را به قتل و ۲ نفر دیگر را نیز مجروح کرده بود، خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، اظهارکرد: در پی وقوع دو فقره قتل عمد در یکی از محلات «بندرلنگه» در آذرماه امسال، بلافاصله فرمانده شهرستان به‌همراه ماموران به محل اعزام که با جسد بی‌جان ۲ زن و ۲ کودک مجروح روبه‌رو شدند.

این مقام انتظامی گفت: با حضور در صحنه جرم مشاهده شد، ۲ خانم ۶۵ و۱۵ ساله با اصابت جسم سخت به‌سر به قتل رسیده و جسد خون‌آلود آنان در منزل بوده و بنا به اظهارات اهالی، همسایگان و عوامل اورژانس حاضر در صحنه ۲ پسربچه ۲ و۸ ساله نیز از ناحیه سر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه آنها باهم در یک منزل زندگی می‌کردند، اظهارکرد: پس از وقوع قتل فردی که خواستگار دخترجوان بوده به‌عنوان مظنون معرفی و متاسفانه توسط برخی از رسانه‌ها و به نقل از منابع غیررسمی به‌عنوان قاتل معرفی و انعکاس داده شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تاکید بر اینکه با توجه به ماهیت بعضی از پرونده‌ها و امکان ایجاد خلل در آن، پلیس تا رسیدن پرونده به حصول نتیجه مدنظر امکان اطلاع‌رسانی ندارد، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس بندرلنگه با تحقیقات ویژه پلیسی و اقدامات اطلاعاتی قاتل ۴۱ ساله اهل یکی از استان‌های غربی کشور را شناسایی و پس از ردگیری وی در استان‌های مختلف در نهایت با همکاری پلیس آگاهی استان، نامبرده را در بندرعباس دستگیر و به پلیس آگاهی بندرلنگه منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا قاتل منکر هرگونه عمل مجرمانه شد؛ اما پس از روبه‌روشدن با مستندات موجود، در نهایت پرده از این جنایت هولناک برداشت و به بزه‌انتسابی اعتراف و در حضور بازپرس صحنه قتل بازسازی شد. فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه قاتل دارای آشنایی و رفت‌وآمد قبلی با بستگان مقتولان بوده و با انگیزه بازپس‌گیری و برداشتن مدارک وارد منزل شده و پس از مواجه‌شدن با افراد خانواده و مقاومت آنها به این جنایت هولناک دست زده است، گفت: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد، قانون‌شکنان و مخلان امنیت عمومی آرامشی در سطح جامعه داشته باشند.

منبع : آرمان ملی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ