والدبباس، معدن دفاع چپ ها؛ جانشین های مارسلو در راه هستند

0

مارسلو تصمیم گرفته که شرایط خود را عوض کند. او اخیرا یک بدنساز شخصی استخدام کرده و حتی یک تختخواب ویژه خریده تا مصدومیت هایش را کاهش بدهد. مارسلو فقط یک سال و نیم دیگر قرارداد دارد و در تابستان ممکن است که جدا شود. اگر مارسلو جدا شود، زیدان باید به دنبال ذخیره برای مندی بگردد هر چند که به نظر میرسد گزینه های پرشماری در آکادمی وجود دارند و در سالهای اخیر دفاع چپ های خوبی رشد کرده اند.

فران گارسیا، یک طوفان که می تواند وینگر هم باشد
ملی پوش تیم زیر ۲۱ سال اسپاینا در حال حاضر قرضی به رایو وایکانو رفته و در این تیم در مسیر تلاش به صعود به لالیگا می درخشد. این بازیک فعلا در سن ۲۱ سالگی در حال تجربه اندوزی در لیگ دسته دو اسپانیا است. او دو مصدومیت شدید خود در آکادمی رئال را فارموش کرده است و حالا در رایو می درخشد و خودش را ثابت کرده است. رئال مادرید پیشرفت وی را با دقت زیر نظر دارد.

میگل گوتیرز، یک دفاع چپ کامل
این بازیکن ۱۹ ساله در حال حاضر شایستگی حضور در ترکیب رئال را دارد و زیدان هم مدتهاست شرایطش را دنبال می کند. قرارداد وی تا ۲۰۲۴ تمدید شده است و باشگاه به وی کاملا اعتماد دارد. او پیشنهادهای اغواکننده ای از لیگ انگلیس داشت. در چمپیونزلیگ جوانان با چهار گل درخشید و نقشی کلیدی در قهرمانی رئال داشت و همیشه در تیم های پایه اسپانیا جایگاه ثابتی داشته است. او در سال ۲۰۱۹ در بازی دوستانه تیم بزرگسالان رئال مقابل فنرباغچه بازی کرد که به اولین بازیکن قرن بیست و یکی تبدیل شد که به تیم بزرگسالان رئال می رسد.

دلاویبورا و اوبرادور، گزینه هایی در رده جوانان
دلاویبورا که تا رده زیر ۱۷ سال برای رده های پایه اسپانیا بازی کرده به تازگی ۱۸ ساله شده است. مدل موی متفاوتش و محبوبیت ایسنتاگرامی او باعث شده تا توجهات زیادی را جلب کند و با وکیل گرت بیل قرارداد بسته است. پی اس جی ، لیورپول و یوونتوس جویای شرایط او بوده اند. اوبرادور ۱۸ ساله نیز در تابستان گذشته از مایورکا به  آکادمی رئال رسید. او تجربه حضور در تیم بزرگسالان مایورکا را هم دارد. رئال عملکرد وی را با دقت زیر نظر گرفت و او را تا 2023 به خدمت گرفت.

بازگشت رگیلون، ورق آس
اما قطعا از نظر تجربه و کیفیت بهترین گزینه سرجیو رگیلون محصول آکادمی رئال است که با ۳۵ میلیون یورو راهی تاتنهام شد و بند بازگشت ۴۵ میلیونی در قراردادش وجود دارد. مشکل البته این جاست که زیدان هرگز علاقه خاصی به سبک وی نداشته است. اگر زیدان بماند احتمال برگشت این بازیکن کم است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ