بیماری ماندانا سوری چیست؟ + عکس

0

سال گذشته وضعیت جسمانی نامطلوب ماندانا سوری، بازیگر تئاتر و تلویزیون در اثر ابتلا به بیماری ام اس گزارش شد، در همان زمان بسیاری از افراد از لزوم کمک و حمایت به این بازیگر برای درمان خبر دادند و پویشی برای حمایت از این بازیگر راه افتاد و بسیاری از افراد و حتی چهره‌ها قول حمایت مالی و همراهی با او برای ادامه درمانش را دادند. اما آن همه سر و صدا راه به جایی نداشت و حتی صندوق اعتباری هنر این هنرمند را بیمه نکرده است.

همسر ماندانا سوری عکس جدید بازیگران بیوگرافی ماندانا سوری بیماری ماندانا سوری بیماری بازیگران بیماری ام اس چیست بیماری MS اینستاگرام ماندانا سوری

شب گذشته صفحه شخصی این بازیگر متن زیر را منتشر کرد:

دعا کنیم برای خانم سوری و همچنین جا دارد در اینجا از تک تک دوستانی که در مورد ایشون قضاوت می‌کردند همچنان در حال قضاوت ایشون هستند، دوستانی که دارایی و روح و روان ایشون رو به تاراج بردند تشکر کنیم…. امیدوارم خداوند بهشون آگاهی لازم رو بدهد …علی‌الخصوص از دوستان مرکز بیمه هنرمندان «صندوق اعتباری هنر» که یکسال است خانم سوری را مضحکه کرده‌اند و همچنان ایشون رو بیمه نکرده‌اند!؟!!! که همین مورد یکی از دلایلی است که با اینکه دوستان همکاران هموطن بر خلاف میل خانم سوری به ایشون لطف کردند و ایشون شرمنده هموطنانشون شده‌اند؛ اما نشد که به صورت مداوم به‌طور (آزاد) غیر بیمه‌ای دارو را تهیه کنند بخاطر مبلغ زیاد آن…!!!! حال بیماری ایشان از فشار عصبی ناشی از موارد ذکر شده و همچنان بیکاری (در این اوضاع کرونایی باعث عود بیماری ایشون شده و با پای خود آمدند اما…. بخاطر ضعیف بودن بدنشان در حال گرفتن داروهای مختلف بیش از حد قوی هستند.
همچنین از آقایان و خانم‌هایی که سعی بر زمین زدن ایشون چه مالی یا روحی داشتند که در یک استوری یا لایو اسم‌هاشون حتماً اعلام خواهد شد ((کمال تشکر را مجدداً داریم))

همسر ماندانا سوری عکس جدید بازیگران بیوگرافی ماندانا سوری بیماری ماندانا سوری بیماری بازیگران بیماری ام اس چیست بیماری MS اینستاگرام ماندانا سوری

بیماری ماندانا سوری

داستان بیماری ماندانا سوری نیز مانند زندگی‌اش بسیار دراماتیک است، او درباره اینکه چگونه متوجه ابتلای خود به بیماری ام اس شد، توضیح داده است: «داستان من و بیماری ام اس به سال ۸۸ برمی‌گردد. در این سال برای اولین بار متوجه شدم به این بیماری دچار شده‌ام. درست سر صحنه، زمانی که مقابل سیامک انصاری ایستاده بودم و می‌خواستم دیالوگ‌های مربوط به آن صحنه را به زبان بیاورم. یکی از چشمانم تار شد و ندید. صداها را می‌شنیدم، گروه کارگردانی اعلام می‌کردند شروع کن، دیالوگ‌ها را بگو اما من خشکم زده بود. ترسیده بودم. این اولین باری بود که ام اس خودش را به من معرفی کرد. همانطور که گفتم سال ۸۸ به این بیماری مبتلا شدم. جز برخی از همکارانم و نزدیکانم کسی از بیماریم خبر نداشت. تا اینکه سال ۹۵ برای اولین بار این موضوع را رسانه‌ای کردم. نمی دانم چرا باید کار به اینجا می‌کشید که همکارانم، مشکلاتم را در صفحه‌های اجتماعی خودشان بیان کنند و برای حل مشکلاتم از مردم کمک بخواهند.

همسر ماندانا سوری عکس جدید بازیگران بیوگرافی ماندانا سوری بیماری ماندانا سوری بیماری بازیگران بیماری ام اس چیست بیماری MS اینستاگرام ماندانا سوری

زمانی که همکلاسی و همکارم پوریا ذوالفقاری از من خواست اجازه بدهم مشکلات مربوط به بیماری و بیکاری‌ام را رسانه‌ای کند مخالفت کردم چون از ترحم خوشم نمی‌آمد. از اینکه خنده را از لبان مردم بگیرم حتی برای لحظه‌ای، خوشم نمی‌آمد اما با صحبت‌هایی که شد و مشورت‌هایی که انجام گرفت دلم به این کار رضایت داد. بعد از اینکه موضوع رسانه‌ای شد خیلی‌ها من را قضاوت کردند. خیلی از حرف‌هایم به اشتباه و وارونه تعبیر شد. مثالی در این رابطه برایتان می زنم. من هیچ وقت نگفتم بیماری ام اس باعث بیکاری شد بلکه گفتم پیشنهاد نشدن کار باعث شد بیماری‌ام عود کند. اگر بیکار نبودم می‌توانستم با مشکلاتم کنار بیایم و حلشان کنم اما در شبکه‌های اجتماعی این موضوع به گونه‌ای دیگر مطرح شد.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ