بازداشت سارقان مسلح منازل در اصفهان

0

سرهنگ” حسین تُرکیان” بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه چند نفر نقابدار با تهدید سلاح وارد منزل وی شده و طلاجات، دلار و سکه های طلای موجود در منزل را به سرقت بردند با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان بلافاصله در محل حضور یافته و بررسی های تخصصی خود را آغاز کردند.

وی افزود: تحقیقات علمی و تخصصی کارآگاهان به سرعت انجام گرفت و نهایتاً با جمع آوری مستندات بجا مانده از سارقان، پایش های تصویری و انجام  اقدامات هوشمندانه هویت اصلی 2 نفر از سارقان به دست آمد و کمتر از 48 ساعت پس از وقوع سرقت مخفیگاه آنان در حاشیه شهر اصفهان مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهمان را بدون اینکه فرصت فرار داشته باشند دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری ۳ همدست دیگر این سارقان با اعترافات آنان خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ قبضه اسلحه غیرمجاز به همراه خشاب های مربوطه، ۳۷ عدد فشنگ جنگی و ۲۳ عدد فشنگ مربوط به سلاح کمری کشف شد.

سرهنگ تُرکیان، با بیان اینکه افراد دستگیر شده به سرقت ۱۰ میلیارد ریال اموال از ۳ منزل در شهر اصفهان اقرار کردند بیان داشت: این افراد که از سارقان سابقه دار هستند طعمه های خود را از بین کهنسالان متمولی که به تنهایی زندگی می کنند انتخاب کرده و به صورت شبانه با به همراه داشتن سلاح وارد منزل این افراد می شده و اموال آنان را سرقت می کردند که با اقدام سریع پلیس در انهدام این باند از وقوع سرقت های دیگر توسط این افراد شرور گرفته شد&.پلیس 

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ