همه شکست های بزرگ زیدان؛ آلکویانو بدترین بود؟

0

زیدان در مقابل آلکویانو شکست شماره ۳۴ دوران فوتبال خود را تجربه کرد. زیدان در دوره دومش در ۸۸ بازی ۱۸ شکست داشته آن هم در حالی که در دوره اولش در رئال در ۱۴۹ بازی ۱۷ بار شکست خورد.

شکست مقابل الکویانو احتمالا بدترین شکست دوران مربیگری زیدان است اما زیزو شکست های بد دیگری هم داشته است. زیزو در فصل اولش در دربی مادرید شکست خورد و از سویی در مقابل ولفسبورگ هم مغلوب شد اما در بازی برگشت کامبک زد و صعود کرد. زیدان در فصل دومش در کوپا در مقابل سلتا در خانه شکست خورد و حذف شد. مربی فرانسوی در فصل سومش در لالیگا شکست بدی را مقابل بارسا با نتیجه سه بر صفر داشت  و در کوپا هم در مقابل لگانس حذف شد.

مربی فرانسوی در بازگشت به رئال به عنوان جانشین سولاری شکست عجیبی را در مقابل رایو وایکانو داشت. اما باخت های زیدان در فصل گذشته هم شدید و عجیب بودند. باخت سه بر صفر مقابل پی اس جی دردناک بود. زیزو بعد از شکست مقابل مایورکا در فصل قبل تا آستانه اخراج رفت و در کوپا نیز با نتیجه چهار بر سه مقابل سوسیه داد باخت و حذف شد. تیم زیزو در مقابل سیتی هم رفت و برگشتی شد و از چمپیونزلیگ کنار رفت.

در فصل جاری زیدان شکست های عجیبی مقابل کادیز، الاوز و شاختار داشت اما دو شکست اخیر مقابل بیلبائو و الکویانو دردناک تر بودند چرا که به وداع با دو جام ختم شدند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ