پی اس جی برای امباپه ۱۶۰ میلیون می خواهد ؛ چهار رئالی می توانند قیمتش را کم کنند

0

اگر پی اس جی در تابستان اجازه رفتن امباپه را بدهد، رئال مادرید به سراغش می رود.

مارکا گزارش داده است که در حال حاضر رئال مادرید با احتیاط شرایط امباپه را دنبال می کند. این انتقال یک پروژه تقریبا غیرممکن است اما مدیران رئال با دقت همه تحولات و تغییرات را دنبال می کنند. بحران کرونا باعث شده تا سناریوی خرید امباپه از قبل هم پیچیده تر شود اما رئال می داند که برای پروژه ورزشی جدیدش هیچ چاره ای جز خرید امباپه را ندارد و باشگاه نمی خواهد فرصت خرید یک ستاره درجه یک را از دست بدهد.

در تابستان ۲۰۱۷ نیز امباپه در لیست خرید رئال بود اما در آن زمان ماندنی شدن بیل باعث شد تا باشگاه قید این بازیکن را بزند و بدین ترتیب امباپه با ۱۸۰ میلیون یورو از موناکو به پی اس جی پیوست.  البته مدیران رئال مادرید یک سال بعد که رونالدو جدا شد، از این که فرصت جذب امباپه را از دست دادند، به شدت پشیمان شدند.

حالا بحران کرونا باعث شده تا معادلات در مورد هر انتقالی شامل امباپه پی اس جی باشد. کیلیان فقط یک سال و پنج ماه دیگر با پی اس جی قرارداد دارد. نکته مهم این جاست که تیم فرانسوی با ۲۰۰ میلیون یورو ضرر مالی مواجه شده و مجبور است که برخی از ستارگانش را بفروشد و از سویی دیگر آنها می خواهند مسی را به خدمت بگیرند و در چنین شرایطی بهترین راه برایشان فروش کیلیان است تا به شرایط مالی خود سر و سامان ببخشند. در حقیقت اگر پی اس جی حاضر به فروش امباپه در تابستان بعدی نشود، او را در سال ۲۰۲۲ رایگان از دست می دهد. اما به نظر می رسد که مدیران قطری پی اس جی برای فروش وی در تابستان بعدی با وجود آن که در سال پایانی قراردادش است، مبلغی بین ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیون یورو می خواهند و به سادگی راضی به فروش وی نمی شوند.

رئال مادرید در حال حاضر ۱۲۵ میلیون یورو در حساب های خود دارد اما کاهش بودجه ۳۰۰ میلیونی برای کرونا باعث می شود تا رئال برای خرید امباپه چاره ای جز فروش برخی بازیکنان نداشته باشد. پی اس جی برای کاهش قیمت امباپه می خواهد برخی بازیکنان رئال را وارد این انتقال کند. کورتوا و وینیسیوس گزینه های محبوبشان هستند. گزینه اول از نظر رئال غیرقابل فروش است اما در مورد گزینه دوم مشکلی برای فروشش ندارد. از سویی واران که فقط یک سال و نیم دیگر تا اتمام قراردادش مانده شاید به بخشی از انتقال تبدیل شود. پی اس جی به کاسمیرو هم علاقمند است.

امباپه در پی اس جی در حال حاضر سالی ۱۸ میلیون یورو دستمزد می گیرد که رئال با توجه به بحران مالی سعی می کند که او را راضی کند و مبلغ  قابل توجهی را به او بپردازد. هر چند که به قول مدیران رئال، چنین بازیکنانی هزینه هایی که برایشان پرداخته می شود را جبران می کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ