«کاسانو، نوتلا و ناکامی در رئال مادرید»

0

آنتونیو کاسانو خرید زمستانی ۱۵ سال پیش رئال مادرید بود. از رم به خاطر بی انضباطی کنار گذاشته شده بود ( فقط با توتی صحب می کرد) و رئال مادرید به مهاجم نیاز داشت. با ۵.۵ میلیون یورو خریده شد و پرز به عنوان یک ستاره او را معرفی کرد و تا سال ۲۰۱۶ با دستمزد سالانه ۱.۶ میلیون یورو با او قرارداد بست. اما در مراسم معارفه اش مشخص بود که اضافه وزن دارد و همین همه را شگفت زده کرد. در پیراهن سفید رئال کاملا مشخص بود که لباس به تنش گشاد است.

در اولین بازی خود مقابل بتیس در ویامارین گل زد و سه هفته بعدش با ضربه سر به اتلتیکو  در دربی گل زد. فلورنتینو که چند روز قبلش پس از شکست مقابل مایورکا استعفا داده بود، در زمانی که مهاجم ایتالیایی با پاس روبرتو کارلوس مقابل اتلتیکو گل زد، به یکی از دوستان در استادیوم زنگ زد و گف”ببین، حالا که من رفتم، کاسانو ظاهر می شود و گل مهمی می زند.”

باشگاه از رفتار غیرحرفه ای وی و ناتوانی وی در کاهش قیمت خسته شد. به همین علت در تابستان ۲۰۰۷ ، باشگاه او را روانه سمپدوریا کرد (کاپلو به مادرید آمد که با او در رم کار کرده بود) حالا که زمان گذشته، کاسانو شروع به اعتراف کرده است. او در مصاحبه با شبکه ایتالیایی بوبو تی وی گفته است” در رئال مادرید مستقیم از درون شیشه، نوتلا می خوردم. در هفت ماه 14 کیلو کم کردم. نوتلا یکی از اسپانسرهای باشگاه بود و هر ماه پنج کیلو محصول به ما هدیه می داد.”

در حقیقت کاسانو به خاطر شیرینی ها باخت. او در هتل میراسیرا اقامت داشت که مدام به کافه می رفت و هر چه دلش می خواست، می خورد. کیفیت داشت اما کیلوهای اضافه کارش را ساختند.

توماس رونکرو

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ