بازداشت عاملان شهادت شهید ستوانیکم مرتضی براتی

0

 سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ در تاریخ بیست و پنجم آذرماه سال جاری در درگیری سارقان مسلح احشام با مأموران انتظامی، متأسفانه ستوانیکم «مرتضی براتی» از کارکنان انتظامی شهرستان خمین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: از همان دقایق اولیه، تیم‌هایی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری دیگر پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان‌های دخیل در موضوع، تحقیقاتی تخصصی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: سرانجام بعد از گذشت ۴۶ روز کار اطلاعاتی و شبانه‌روزی، تحقیقات پلیس به سرانجام رسید و مخفیگاه اعضای این باند در استان مرکزی و استان‌های خوزستان و لرستان شناسایی و مورد رصد نامحسوس تیم‌های اعزامی از پلیس استان قرار گرفت.

مفخمی شهرستانی اضافه کرد:‌ سرانجام در سحرگاه روز گذشته، در عملیات ضربتی تیم‌های اعزامی پلیس استان و همکاری تنگاتنگ پلیس استان‌های لرستان و خوزستان،‌ ۶ نفر اعضای باند سارقان مسلح احشام و عاملان شهادت جناب ستوانیکم مرتضی براتی دستگیر و به پلیس استان دلالت شدند.

وی با قدردانی از تعاملات بسیار مطلوب دستگاه قضا‌ در فرایند رسیدگی به این پرونده و تمامی مأموران انتظامی یگان‌های دخیل در دستگیری اعضای این باند، تصریح کرد:‌ در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه که اجازه کوچک‌ترین عکس‌العملی به متهمان داده نشد، ‌تعداد ۳ قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری و مهمات مربوطه نیز از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر اینکه پلیس به هیچ عنوان، اجازه هیچ‌گونه ناامنی به مخلان نظم و آرامش عمومی نخواهد داد،‌ خاطرنشان کرد:‌ با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تحقیقات تکمیلی از اعضای این باند در حال انجام است و بعد از تکمیل تحقیقات، مراحل قانونی برخورد قانونی با آنان آغاز خواهد شد.فارس

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ