آریباس دل زیدان را ربوده است

0

حضور سرجیو آریباس بازیکن با استعداد آکادمی در نیمه دوم بازی رئال مادرید و لوانته بدون تردید یکی از مثبت ترین اتفاقات برای رئال مادرید بود. در حقیقت آریباس در دقیقه ۸۲ به جای آسنسیو وارد زمین شد تا تلاش کند که به کامبک زدن تیم کمک کند.

زیدان و بتونی در مقابل لوانته فقط از سه تا از پنج تعویض خود استفاده کردند و آریباس بالاتر از ایسکو به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. در حقیقت به نظر می رسد که آریباس در میان محصولات آکادمی بیش از بقیه دل زیدان را برده است  و حالا که اودگارد از تیم رفته، در نیمه دوم فصل می تواند صاحب دقایق بیشتری شود.

این سومین بازی فصل آریباس بود چرا که یک دقیقه مقابل سوسیه داد و ۱۶ دقیقه مقابل گلادباخ هم بازی کرد. او در مقابل شاختار در والدبباس و در بازی در زمین سویا نیز روی نیمکت رئال حضور داشت. این بازیکن ۱۹ ساله فعلا جای پای خود را در تیم بزرگسالان باز کرده و امیدوار است که به تدریج نقش پررنگ تری پیدا کند. سرجیو که در سپتامبر ۲۰۰۱ در شهر مادرید متولد شده یکی از با استعدادترین بازیکنان آکادمی رئال است که در سال ۲۰۱۲ از لگانس به  آکادمی رئال آمد. در سال 2017 در حالی که فقط هفده سال سن داشت با نظر زیدان در تمرینات  تیم بزرگسالان حضور پیدا کرد. او سال گذشته با 16 گل بهرین گلزن لیگ جوانان اسپانیا بود و از طرفی توانست به قهرمانی رئال در مپیونزلیگ جوانان کمک کند که یک گل به یوونتوس در یک هشتم، سه پاس گل مقابل اینتر در یک چهارم و یک پاس گل مقابل بنفیکا در فینال به نام خود ثبت کرد. آریباس در این فصل در 76 درصد دقایق کاستیا حضور داشته که بهترین بازی او مقابل سرو دل اسپینو با یک گل و یک پاس گل بود. کاشته زن خوبی است و دوندگی بالایی دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ