مشکلات عجیب بیل: برای فصل بعد بدون مشتری است و حق بازی در رئال را هم ندارد

0

پنج ماه پیش رئال مادرید با فروش قرضی بیل به تاتنهام (با پرداخت ۶۰ درصد دستمزد یک فصلش) به صورت موقتی مشکل وی را حل کرد اما بازگشت احتمالی بیل در تابستان بعدی دوباره این دردسر را آغاز خواهد گرفت.

تاتنهام از عملکرد بیل راضی نیست و تمایلی به حفظ وی در فصل آینده ندارد و از سویی اگر بیل به رئال برگردد با توجه به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، بازیکنی با پاسپورت غیراروپایی محسوب خواهد شد و بدین ترتیب رئال مادرید با توجه به این که تا سال ۲۰۲۲ قرارداد دارد، باید چاره ای بیاندیشد.

رئال مادرید می داند که بیل همچنان یک دردسر برای تیم خواهد بود. باشگاه تصور می کرد که بازیکن ولزی در تیم سابقش تاتنهام می تواند بدرخشد و خودش را نجات بدهد اما این بازیکن همچنان در سقوط ازاد قرار دارد و با عملکردی که در فصل جاری داشته حتی تاتنهام هم تمایلی به حفظش ندارد.

بیل فقط در ۴۶ درصد بازیها در تاتنهام بازی کرده که ۷۸۳ دقیقه خود چهار گل به ثمر رسانده است. مربی تیمش علاقه ای به او ندارد و نکته عجیب این جاست که وقتی به رئال برگردد، بازیکن غیراروپایی محسوب خواهد شد. در حال حاضر سهمیه بازیکن غیراروپایی در رئال با رودریگو،میلیتائو و وینیسیوس پر است و حتی اگر قرار به رفتن یکی از آنها باشد هم جا برای کوبو یا رینیر باز خواهد شد و نه گرت بیل.

به نظر می رسد که تنها گزینه برای رئال مادرید این است که دستمزد بیل در فصل ۲۲-۲۰۲۱ را بپردازد و قراردادش را فسخ کند هر چند که قطعا باشگاه تلاش خواهد کرد که از او تخفیف بگیرد. بیل تنها بازیکن فصل گذشته رئال بود که حاضر نشد به خاطر کرونا ده درصد از دستمزدش را کاهش بدهد و این مسئله نشان می دهد که علاقه عجیبی هم به پول دارد.

عجیب این است که بیل مشکلی با این ندارد که در فصل ۲۲-۲۰۲۱ به عنوان بازیکنی مازاد در رئال بماند و کل فصل را روی سکوها سپری کند، سناریویی که به هیچ وجه باشگاه به آن علاقمند نیست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ