نقشه رئال مادرید: درآمد ۲۰۰ میلیونی از فروش ها و سه خرید تابستانی

0

روزنامه ABC در گزارشی برنامه های نقل و انتقالاتی رئال مادرید برای فصل بعد را تحلیل کرده است.

این منبع گزارش داده است که رئال مادرید برای فصل بعد سه خرید مهم خواهد داشت یک خرید کهکشانی در فاز هجومی (از میان امباپه و هالند)، یک مدافع میانی (جذب آلابا تقریبا نهایی شده) و یک دفاع چپ (رگیلون اصلی ترین گزینه است که بند بازگشت ۴۵ میلیون یورویی دارد).

البته رئال در نظر دارد که از فروش بازیکنانی نظیر بیل، ایسکو، مارسلو، اودریوزولا، وایخو، ماریانو، مایورال و در مرحله بعدی بازیکنانی نظیر وینیسیوس، براهیم، واران، کوبو، ناچو، میلیتائو، رینیر، سبایوس (اگر پیشنهاد خوبی داشته باشند) بتواند مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون یورو از فروش ها درآمدزایی کند.

وینیسیوس و واران می توانند به پی اس جی پیشنهاد داده شوند تا راه را به روی جذب امباپه باز کنند. میلان جدی ترین مشتری براهیم است، رینیر و کوبو احتمالا به صورت قرضی جدا می شوند، ناچو فقط یک سال و نیم دیگر قرارداد دارد و شاید در همین تابستان جدا شود، میلیتائو نتوانسته در تیم جا بیافتد، راموس و لوکاس تمدید نکرده اند و بازیکن آزاد خواهند شد و شاید به صورت رایگان جدا شوند. در مورد جوان ها نیز چهره هایی نظیر بلانکو، آریباس و چوست شاید بتوانند جایگاهی در تیم بزرگسالان به دست بیاورند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ