زیدان:«نسبت به تعصب راموس تردیدی وجود ندارد»

0

زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل ختافه نسبت به صحبت هایش قبل از بازی با هوئسکا خندان تر بود و البته در جمله ای مهم گفت که نمی داند که تا ۲۰۲۲ یعنی زمان پایان قراردادش در رئال می ماند یا نه.

تا زمان پایان قراردادت می بینی؟” ببینیم چه می شود. من به بازی فردا نگاه می کنم و همین برایم مهم است.”

چرا عصبانی بودی؟” بازی به بازی نگاه می کنم. گذشته ها گذشته است. به تلاش ادامه می دهیم. هر کسی نظری دارد. به کارمان باور داریم. می خواهیم فصل را به بهترین شکل تمام کنیم.”

به رفتن فکر می کنی؟” چرا کاری که دوست دارم را ترک کنم؟ لحظات مشکلی داشتم. زندگی هر انسانی این لحظات را دارد. رئال مادرید باشگاه بزرگی است و به رقابت ادامه می دهیم. در این جا همیشه تغییرات وجود دارند.”

سال بعد در رئال خواهی بود؟” نمی دانم چه می شود. به چیزی فراتر از بازی فردا فکر نمی کنم. روی بازی فردا تمرکز داریم.”

توسط باشگاه حمایت می شوی؟” همه در یک قایق پارو می زنیم و احساس می کنیم که مورد حمایت هستیم. می دانم که باید چه کار کنم. وقتی شرایط مشکل است، می پذیرم. وقتی شرایط مشکل می شود، سعی می کنیم اوضاع را عوض کنیم. می دانیم که تیم بزرگی داریم. چیزی جلوی راه ما را نمی گیرد و به تلاش ادامه می دهیم.”

عمل جراحی راموس” هیچ کس به تعصب او تردیدی ندارد. مصدوم شد و باید جراحی می کرد. خودش همیشه می خواهد بازی کند. مصدومیتش تصمیم مشکلی بود اما در باشگاه برخی تصمیم هایی می گیرند. مهم این است که عمل جراحی او خوب پیش رفت و او تلاش می کند که هر چه زودتر برگردد. سرجیو تا حد محدودیتش بازی کرده بود. حالا جراحی او خوب پیش رفت و این تصمیم مهمی است.”

ختافه بیشترین خطا را انجام می دهد” نگران نیستم. این هم بخشی از آمار است. تیمی هستند که خیلی خوب رقابت می کنند. بازی بسیار مشکلی خواهد بود. با کادر فنی صحبت کردیم و می دانیم که همه تیم ها خوب بازی می کنند و حتی در لیگ دسته دو هم همین طور است.”

محصولات آکادمی” انها از تمرین کردن خوشحال هستند و خوب کار می کنند. انگیزه بالایی دارند.”

کاشته زدن بنزما” من هم کاشته می زدم. معمولا از هر ده تا یکی را می زدم. بازیکنان زیادی هستند که توانایی کاشته زدن دارند. این مسئله بین خودشان است. به لحظه و حس آنها بستگی دارد.”

ایسکو و بقیه مصدومان” ایسکو خیلی عادی تمرین کرد و میلیتائو و اودریوزولا غایب هستند. ببینیم چه می شود.”

غایبان و تقویم” تقویم جنون آمیز است اما قبلا هم در موردش صحبت کردیم. چیز جدیدی نیست. باید آماده باشیم و بهتر فکر کنیم. فصلی بسیار متفاوت است و باید آماده باشیم. شرایط غایبان شرایط مشکلی است اما به همه نیاز داریم. سعی می کنیم که با نیرو و انرژی بازی کنیم.”

واران” از ۱۸ سالگی که به این جا آمد همیشه سعی کرد که خودش را نشان بدهد. همیشه موفقیت های زیادی داشته و می تواند کارهای زیادی انجام بدهد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ