نگاهی به پنج بازیکن آکادمی که در لیست رئال مادرید مقابل ختافه قرار گرفتند

0

زیدان فقط ۱۳ بازیکن تیم بزرگسالان (شامل دو دروازه بان) را در لیست بازی با ختافه قرار داد که در حقیقت در بازی سه شنبه شب به جز ماریانو و لونین همه اعضای تیم بزرگسالان که مصدوم یا محروم نیستند، فیکس می شوند. زیزو برای پر کردن نیمکت اما مجبور شده که از پنج بازیکن کاستیا استفاده کند ویکتور چوست کاپیتان کاستیا و مدافع تیم رائول که در بازی مقابل آلکویانو بازی کرد، بلانکو که به در غیاب کروس محروم در لیست قرار گرفته، گوتیرز که دست زیدان را در پست دفاع کناری بازتر می کند، مراوین که می تواند در جناحین بازی کند و آریباس که خلاقیت بالایی در پست هافبک هجومی دارد. هر پنج بازیکن جوان بخشی از تیم رائول بودند که قهرمان چمپیونزلیگ جوانان شدند. شرایط این  پنج بازیکن را با هم مرور می کنیم

بلانکو، نصف لالیگا به دنبالش بودند این هافبک ۲۰ ساله موتور کاستیا است و شاید اولین بازی خود را در کاستیا داشته باشد. او تا کنون سه بار هم در لیست قرار گرفته و بازی نکرده است در مندیزوروزا در لالیگا، در مقابل الکویانو در کوپا و در مقابل لوانته و امیدوار است که سه شنبه شب بالاخره بازی کند. این بازیکن از تابستان و با توجه به خریده نشدن کاماوینگا سعی کرد که جایگاهش را در تیم بزرگسالان پیدا کند. در تابستان نصف لالیگا به دنبالش بودند اما بر خلاف میگل بائزا، در مورد او باشگاه اجازه جدا شدنش را نداد.

آریباس سرجیو آریباس ۱۹ ساله در این فصل در کنار ماروین در مقابل سوسیه داد به میدان رفت و ۲۰ دقیقه بازی کرد. سرجیو در چمپیونزلیگ مقابل گلادباخ و در مقابل لوانته نیز جلوتر از ایسکو بازی کرد. آریباس از نظر سبک بازی شباهت هایی به ایسکو دارد. او مجموعا در سه بازی، ۲۴ دقیقه برای تیم بزرگسالان رئال بازی کرده است. قامت بلندی ندارد و فقط ۱۷۶ سانتی متر قد دارد اما فوتبالیستی زهردار است، یک هافبک هجومی گلزن است که فصل گذشته در تیم جوانان رئال ۱۶ گل زد. از هر دو پایش استفاده می کند و ضربات ایستگاهی بسیار خوبی می زند.

میگل گوتیرز دفاع چپ ۱۹ ساله مادریدی در تابستان ۲۰۱۹ در بازی دوستانه مقابل فنرباغچه بازی کرد. او در بازی با اسپانیول هم در لیست قرار گرفته بود. توان حضور در پست دفاع چپ و وینگر را دارد. مثل مارسلو خوب به حملات اضافه می شود. اگر زیدان تصمیم بگیرد که مندی را به راست برود، شاید اولین بازیش در تیم بزرگسالان رئال را با شماره ۴۷ داشته باشد. رئال کاملا به او اعتماد دارد و قراردادش را تا ۲۰۲۴ تمدید کرده است تا باشگاه های لالیگایی نتوانند اغوایش کنند.

چوست مدافع میانی ۲۰ ساله اهل والنسیا در مقابل آلکویانو در کوپا ۱۲۰ دقیقه بازی کرد که حذف رئال باعث شد تا خاطره خوشی برایش رقم نخورد. در این فصل شش بار دیگر به جز بازی با ختافه در لیست قرار گرفته است. از نظر شخصیت و سبک بازی به راموس شباهت دارد. قوای بدنی بی نظیری دارد، سریع است و جایگیری خوبی انجام می دهد و در دفع توپ خیلی خوب است. بازیکنی است که رئال توانست از والنسیا برباید و تجربه حضور در جام جهانی زیر ۱۷ سال را هم دارد.

ماروین در مقابل هوئسکا دومین بازی خود را در پیراهن رئال داشت. در مقابل سوسیه داد هم بازی کرده بود. ماروین پارک که والدینی از کره جنوبی و نیجریه را هم دارد، ویگری ۲۰ ساله است که گام هایی کند اما مطمئن را در والدبباس برداشته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ