دختر زیبایی که پاهایش را قطع کرد تا بتواند کفش پاشنه بلند بپوشد + عکس

0

ماریا سرانو، دختر ۲۱ ساله نیویورکی با مشکل دردناک انحراف پا به دنیا آمد و هرگز در طول عمرش نتوانسته بود کفش پاشنه بلند بپوشد. او در مراسم فارغ التحصیلی از دبیرستان کتانی پوشید و همیشه به دوستانش که کفش پاشنه بلند می پوشیدند غبطه می خورد.

 

عکس های جالب و زیبا عکس دختر زیبا دختر زیبا اخبار جالب

ماریا مثل همه دختران نیویورکی رویایش این است که در آینده وارد دنیای فشن شود، ولی به نظر می رسید وضعیت پای او امکان تحقق این رویای او را نمی دهد. وقتی پزشکان به او گفتند که هرگز نمی تواند کفش پاشنه بلند بپوشد، همه رویاهای او خراب شدند. در سال ۲۰۰۹ یک متخصص به او گفته بود که چاره دیگری هم هست و آن اینکه پایش را قطع کند.

پای دفرمه وضعیتی است که به راحتی با بریس یا جراحی درست می شود. ولی ماریا ۵ عمل جراحی انجام داده و در کل زندگی اش بریس پوشیده بود، ولی هیچ بهبودی حاصل نشده بود. کار به جایی رسید که او از بریس خسته شده بود و دلش می خواست کفش معمولی بپوشد.

عکس های جالب و زیبا عکس دختر زیبا دختر زیبا اخبار جالب

وقتی ماریا در مورد قطع پا مقاله ای در جایی خواند، در مورد آن جدی فکر کرد و تصمیمش را گرفت. او در مقاله ای خوانده بود که طراح مد مورد علاقه اش، الکساندر مک کوئین، یک جفت پای مصنوعی برای ایمی مالینز ورزشکار ساخته است. بنابراین ماریا فهمید که پای مصنوعی که خوب ساخته شده باشد، هم می تواند زیبا باشد.

در تابستان ۲۰۰۹ او عمل جراحی برای قطع پایش انجام داد. البته شرایط اصلاً آسان نبود و پیچیدگی های بعد از عمل برای او کابوس شده بودند. آنجا بود که فکر کرد عجب اشتباهی کرده و دوست نداشت کسی را ببیند یا دوستانش به ملاقات او بیایند.

در نهایت جراحت او بهبود یافت و زمستان همان سال خانواده اش اولین کفش پاشنه بلندش را به او هدیه دادند. ماریا هیجانزده شده بود و از اینکه این جراحی را انجام داده بود خوشحال بود.
مدت کوتاهی بعد از عمل، او شغل رویایی اش را بدست آورد و حالا به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی در برند درجه یک فشن بتسی جانسون کار می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ