آمار جالب بنزما: فقط ۰.۴۱ درصد کاشته ها را در رئال زده!

0

کریم بنزما و کیلیان امباپه تا کنون هرگز کنار هم بازی نکرده اند اما یک وجه اشتراک دارند اگر کاشته ها و پنالتی های تیم هایشان را بزنند می توانند آمارشان را به شکل قابل توجهی افزایش بدهند.

مصدومیت راموس به بنزما فرصت داده تا بتواند کاشته ها و پنالتی ها را بزند. او در مقابل لوانته سومین کاشته خود را در پیراهن رئال زد که به گل واران منجر شد. این دومین کاشته از زمان رفتن رونالدو بود. بنزما از زمان رفتن رونالدو ۵۲ گل در لالیگا زده که در میان مهاجمان پنج لیگ بزرگ هفتم است. لواندوفسکی با ۸۰ گل رورد دار است. اما بنزما کمترین ضربات ایستگاهی را در این جمع زده است. در حال حاضر راموس کاشته زن و پنالتی زن اول رئال مادرید است که مصدوم است. کاشته قبلی بنزما در رئال در ۳۰ مارس ۲۰۱۹ مقابل لگانس بود. او یک بار هم در ۷ نوامبر ۲۰۰۹ مقابل اتلتیکو کاشته زده بود.

امباپه نیز به طور مثال از زمان حضور در پی اس جی فقط چهار کاشته زده در حالی که نیمار ۷۳ کاشته زده و هفت تایش گل شده است. از زمانی که امباپه به پاریس رفته، ۱۰۸ گل زده در حالی که در همین مدت بازیکن برزیلی ۸۳ گل زده است.

کریم از زمان پیوستن به رئال فقط سه تا از ۷۱۸ کاشته تیم را زده یعنی ۰.۴۱ درصد. رونالدو ۴۴۴ کاشته زده و ۳۳ تایش گل شده، بیل ۷۰ شوت زده و چهار تا گل شده در حالی که راموس ۲۷ کاشته زده و دو تا گل شده است. زمانی شوستر، هوگو سانچز،بکام، روبرتو کارلوس یا رونالدو کاشته زن های اصلی تیم بودند. بعد از رفتن رونالدو، رئال مادرید ۵۳ کاشته زده که فقط سه تا توسط ایسکو، سبایوس و راموس گل شده است. از زمان رفتن رونالدو ۴۲ تا تیم حداقل یک گل بیشتر از رئال با کاشته زده اند که بارسلونا با ۱۵ کاشته با ۱۶۶ شوت رکورد دار است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ