آمار هازارد در رئال مادرید بسیار ضعیف تر از بیل و کاکا

0

ادن هازارد بازیکن بلژیکی به یک بازیکن همیشه مصدوم در حدود دو فصل حضورش در رئال تبدیل شده است. این بازیکن حداقل دو هفته دیگر از میادین دور خواهد بود. در غیاب وی ، رئال مادرید توانست هوئسکا و ختافه را شکست بدهد. بازیکن بلژیکی در حال ریکاوری از دهمین مصدومیتش در رئال است. او در تابستان ۲۰۱۹ با ۱۰۰ میلیون یورو نقد (و حدود ۳۰ میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد) به رئال مادرید پیوست اما به هیچ وجه نتوانسته انتظارات را برآورده سازد.

هازارد به شکل عجیبی از دیگر نمونه خریدهای گرانقیمت و مملو از مصدومیت رئال مادرید نظیر بیل و کاکا نیز بدتر بوده است. دو بازیکن برزیلی و ولزی نیز با هزینه بالایی به رئال ملحق شدند اما نتوانستند با مصدومیت ها کنار بیایند. با این وجود بیل چهار بار قهرمان اروپا شد که در سه تایش نقشی کلیدی داشت، کاکا نیز چهار سال در رئال بازی کرد که بهترین فصلش مربوط به فصل لالیگای صد امتیازی بود.

هازارد فعلا به ۳۰ درصد دقایق هم در رئال نمی رسد. ادن از ۸۱ بازی ممکن در ۳۵ تا یعنی ۴۳.۲ درصد حضور داشته و از ۷۳۵۰ دقیقه ممکن فقط در ۲۱۷۶ دقیقه حضور داشته یعنی ۲۹.۶ درصد.این در حالیست که کاکا که با مصدومیتی شدیدی روبرو بود در ۱۲۰ تا از ۲۲۶ بازی حضور داشت یعنی ۵۳ درصد و در ۶۸۸۸ دقیقه از ۲۰۴۳۰ دقیقه حضور داشت یعنی ۳۳.۷ درصد. بیل نیز ذر ۲۵۱ تا از ۴۰۱ دقیقه حضور داشت یعنی ۶۲.۶ درصد و در ۱۷۹۲۶ دقیقه از ۳۶۳۰۰ دقیقه حضور داشت یعنی ۴۹.۴ درصد. بیل به جز دو فصل آخرش که به شدت بی خیال شده بود در بقیه فصل هایش چندان هم بد کار نکرده بود.

گرت بیل در هفت فصل حضور در رئال شانزده جام شامل چهار چمپیونزلیگ، دو لالیگا، یک کوپا، دو سوپرجام اسپانیا، سه سوپرجام اروپا و چهار جام جهانی باشگاه ها برد، کاکا در چهار سال سه قهرمانی شامل یک لیگ، یک کوپا و یک سوپرجام کسب کرد و هازارد در یک سال و نیم دو شامل یک لالیگا و یک سوپرجام کسب کرد که در هیچ کدام نقش خاصی نداشت. هازارد چهار گل و هفت پاس گل داشته تا به آمار هر ۵۴۴ دقیقه یک گل و هر ۳۱۱ دقیقه یک پاس گل بدهد. کاکا ۲۹ گل و ۳۹ پاس گل داشت یعنی هر ۲۳۷ دقیقه یک گل و هر ۱۷۷ دقیقه یک پاس گل. بیل نیز ۱۰۵ گل و ۶۸ پاس گل داشت یعنی هر ۱۷۰ دقیقه یک گل و هر ۲۶۴  دقیقه یک پاس گل.

هازارد ۳۰ در بازگشت از مصدومیتش شاید آخرین فرصت را برای احیای خود داشته باشد و با روند کنونی هیچ بعید نیست که در پایان فصل از رئال برود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ