چهار گزینه رئال مادرید در پست دفاع میانی: آلابا و سه گرانقیمت

0

با متوقف شدن روند تمدید قرارداد راموس و احتمال جدایی وی در تابستان، باشگاه رئال به دنبل گزینه هایی در پست دفاع میانی است چرا که بدین ترتیب واران، ناچو و میلیتائو تنها مدافعان میانی رئال هستند. البته مدافع فرانسوی هم تا ۲۰۲۲ قرارداد دارد و خبری از تمدیدش نیست و احتمال جدایی او نیز وجود دارد. ناچو نیز ۳۱ ساله شده و او هم تا تابستان ۲۰۲۲ قرارداد دارد و میلیتائو نیز بعد از قریب به دو فصل آن طور که باید و شاید جا نیافتاده و به همین خاطر خرید یک ستاره در پست دفاع میانی ضروری است.

به نظر می رسد که داوید آلابا مدافع آچارفرانسه بایرن مونیخ اصلی ترین گزینه باشد. این بازیکن اتریشی می تواند به عنوان بازیکن آزاد به رئال بیاید. بایرن حتی جانشین وی را هم خرید و برای جذب اوپامکانو ۴۲.۵ میلیون یورو هزیینه کرد. اما داوید تنها گزینه نیست. رئال مادرید به خاطر شرایط کرونا اوضاع مالی خوبی ندارد و باید به فکر هزینه های بازسازی ورزشگاه هم باشد اما با این وجود گزینه هایی نظیر کالیدو کولیبالی، ژول کونده و پائو تورس مطرح هستند. اگر ناپولی فصل بعد به چمپیونزلیگ نرسد از نظر مالی به شدت به مشکل می خورند و چاره ای جز فروش کالیدو برای بهبود شرایط مالی خود نخواهند داشت. رقم فسخ قرارداد کونده ۹۰ میلیون یوروست و سویا به سادگی حاضر به فروش وی نمی شود. رقم فسخ قرارداد تورس با ویارئال نیز ۵۰ میلیون یوروست و زیردریایی های زرد به سادگی او را دز تست نمی دهند.

آلابا ۲۸ ساله با تجربه سالها حضور در بوندسلیگا می تواند ضعف های رئال در سه پست یعنی مدافع میانی، دفاع چپ و حتی هافبک دفاعی را پوشش بدهد. او رایگان به رئال می آید هر چند که پاداش نقدی قرارداد، کمیسیون و دستمزد بالایش را هم باید در نظر گرفت. او در رئال سالی ۱۱ میلیون یورو دستمزد می گیرد که از دستمزد پیشنهادی سیتی به او کمتر است اما با این وجود با جدایی احتمالی راموس، فیکس شدنش در رئال قطعی است. کولیبالی که اصالتی از سنگال دارد، یک مدافع سریع و منسجم است و ناپولی زمانی برای وی ۱۲۰ میلیون یورو می خواست اما قطعا با توجه به بحران کرونا مجبور به کاشه قیمت خواهند بود.

ژول کونده مدافع میانی فرانسوی ۲۲ ساله نیز در سویا خوش درخشیده است. آندلوسی ها در تابستان گذشته پیشنهاد ۵۵ میلیونی منچسترسیتی برای فروش وی را رد کردند و مشکل این جاست که مبلغ بالایی برای فروش وی می خواهند. پائو تورس ۲۴ ساله که به تیم ملی اسپانیا هم رسیده می تواند به عنوان محصولی بومی و ملی به رئال بیاید هر چند که قیمتش مشابه میلیتائو خواهد بود یعنی ۵۰ میلیون یورو.

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ