جزئیات گروگانگیری خونین ملی‌پوش کشورمان + عکس

0

ملی‌پوش شمشیربازی که دیشب با دو همراه خود به نامهای محمدعلی غفاری و مهدی حسینی با یک دستگاه خودرو در حال سفر به سمت چابهار بودند، مورد حمله اشرار قرار گرفته و به همراه مهدی حسینی به گروگان گرفته‌ شده است. نفر سوم همراه آنها توسط اشرار کشته‌ شده است.

مهدی حسینی محمدعلی غفاری عکس مهدی حسینی عکس ر خانواده حامد صداقتی حامد صداقتی بیوگرافی حامد صداقتی
محمد علی غفاری، حامد صداقتی و مهدی حسینی سه سرنشین این خودرو که از تهران به بندر چابهار سفر کرده بودند در ۶۰ کیلومتری شهرستان خاش خودروی آنها مورد اصابت بیش از ۵ گلوله از ناحیه در و لاستیک جلو قرار کرفت که متاسفانه محمد علی غفاری جوان ۲۹ ساله تهرانی به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر و پا در این حادثه جان خود را از دست داد.

حامد صداقتی قهرمان شمشیر بازی ایران در اسلحه اپه و همچنین مهدی حسینی یکی از وکلای شاغل در استان تهران دو سرنشین دیگر این خودرو از شامگاه چهارشنبه توسط اشرار مسلح به گروگان گرفته شده و تا کنون اطلاعی از سرنوشت آنها در دست نیست.

فضل‌الله باقرزاده،‌ رییس فدراسیون شمشیربازی با تایید این خبر،‌ گفت: سفر صداقتی به چابهار شخصی بوده است.

خواهر حامد صداقتی با اعلام این خبر گفت: از روز چهارشنبه که برادرم به سیستان و بلوچستان رفته است، دیگر هیچ خبری از وی نداریم و پلیس سیستان و بلوچستان به دایی بنده موضوع اطلاع داد.

وی ادامه داد: هنوز نمی دانیم موضوع به چه شکلی است اما قطعا وقتی اتومبیل را با تمام وسایل شخصی رها شده است، چیزی جز گروگانگیری نیست.

خواهر این ملی پوش شمشیربازی با اعلام اینکه سفر برادرش تفریحی بوده است، گفت: از طریق استانداری و دادستانی سیستان و بلوچستان موضوع را پیگیری می کنیم اما تاکنون خبری از برادرم نداشته ایم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ