کشف هزار و ۹۷۱ قلم محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در همدان

0

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو همدان ، ارزش کالا‌های کشف شده را  ۲۰۷ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال بیان کرد .

محمد کاظم‌زاده با اشاره به ۲۱۲ مورد بازدید و بازرسی اختصاصی و گشت مشترک نظارت بر عرضه در فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی در این مدت گفت: ۷۰ مورد بازدید و بازرسی در فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی استان انجام شده است.

وی همچنین به ۱۱۶ مورد بازدید و بازرسی از داروخانه‌ها اشاره کرد و افزود: ۶۸ مورد بازرسی از آرایشگاه‌ها به صورت گشت مشترک نظارت بر عرضه کالا‌های سلامت محور و برخورد با اقلام و برند‌های فاقد مجوز انجام شده است.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو همدان با بیان اینکه جلوگیری از اقدامات مرتبط با دخالت در امر درمان در آرایشگاه‌ها هم مورد توجه بوده است خاطرنشان کرد: ۶۱ مورد بازرسی اختصاصی در صدور پروانه‌های کسب از دیگر اقدامات بوده است.صدا وسیما

محمد کاظم زاده کیست کشف قاچاق کالا قاچاق لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق کالا در ایران دستگیری قاچاقچیان حوادث همدان حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار همدان اخبار قاچاق اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ