زیدان:«این همه مصدومیت را درک نمی کنم و نگران هستم»

0

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد پیروزی این تیم مقابل والنسیا صحبت کرد.

مصدومیت کارواخال” درک نمی کنم. مصدومیت ها زیاد شده و نگران هستم. یک بازیکن را از دست دادم و از این بابت ناراحت هستم. برای کاروا ناراحت شدم چون مصدومیتش تشدید شد. شرایطش خوب بود و خوب بازی می کرد. برای ما بازییکن مهمی است. نمی توانم این مصدومیت ها را توضیح بدهم.”

فشردگی بازیها علت مصدومیت هاست؟”وارد این جنجال نمی شوم. خودمان به اندازه کافی دردسر داریم. تقویم مشخص است و یک پیش فصل عادی نداشتیم. مصدومان زیادی داشتیم. به کارمان ادامه می دهیم. وارد بقیه مسائل نمی شوم.”

مصدومیت بازیکنان کلیدی” برای همه متاسفم.  دوست دارم همه با ما باشند. این بدترین اتفاق برای یک مربی است. امیدوارم مشکلش جدی نباشد، چیز دیگری نمی توان گفت.”

اطمینان به بردن لالیگا” به کارمان ادامه می دهیم. در روند خوبی هستیم. به خودمان باور داریم. از نظر دفاعی با ایده های خوبی ظاهر شدیم.”

فقط یک شوت به چارچوب در دو بازی اخیر” بهتر شدن مشهود است چرا که به کارمان باور داریم. گاهی مشکلاتی داریم و می توانیم آنها را پشت سر بگذاریم. فوتبال همین است.”

مندی”از نقش هجومی که می تواند داشته باشد، خوشحال هستم. در بازی قبلی یک گل عالی زد. امروز هم گل زد اما به خاطر یک پا مردود شد … (می خندد). بازیکنی است که تحرک بالایی دارد و حضورش برای ما خوب است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ