به جا مانده از بازی با والنسیا: مندی در نقش مهاجم

0

توماس رونکرو سردبیر نشریه آس در مورد بازی رئال مادرید و والنسیا نوشت.

تعقیب ادامه دارد
رئال مادرید همچنان کار خودش را می کند. کسب سه امتیاز از بازیها، بسته نگه داشتن دروازه کورتوا (فقط یک شوت به دروازه رئال در دو بازی اخیر)، بهتر شدن حس و حال تیم در مسیر بازگشت به چمپیونزلیگ (ده روز دیگر با آتالانتا در برگامو بازی داریم) و بنزما نیز صدای استعدادش را فعال کرده تا یادآوری کند که آماده اتفاقات پیش رو خواهد بود. یک رئال مادرید منسجم، قابل اتکا و بدون ترس که یک رئال مادرید ناامید، بی روح و بی حال را تحت تاثیر خود قرار داد. آنها در ترکیب خود گدس را داشتند، بازیکنی که دو سال پیش انگار می خواست که دنیا را قورت بدهد که یک ستاره جهانی شود (گران ترین بازیکن تاریخ والنسیا)و در روز عشاق عملا با گراسیا متارکه کرد، مربی که از رفتار نامناسب بازیکن پرتغالی خسته شده است. بین دو نیمه دیگر به زمین برنگشت. چه حیف که گاهی اوقات استعدادها، ساک تعصب را با خود حمل نمی کنند.

یک پنالتی سوخته دیگر
دیگر ترجیح می دهم که در این باره صحبت نکنم. قبل از دقیقه دو، کوریا درون محوطه جریمه روی بنزما خطا کرد و بازیکن فرانسوی را سرنگون کرد. این حرکت ناخودآگاه بود اما در ۸۰ درصد مواقع پنالتی گرفته می شد. سال گذشته نیز مودریچ به صورت غیرعمدی در بالایدوس خطا کرد و کارت قرمز مستقیم گرفت. درست است که قوانین عوض شده اما مفهومش این نیست که نباید خطا گرفته شود. حقیقت این است که از ۲۴ آوریل و از زمان ال کلاسیکوی نیوکمپ ، یک پنالتی هم به سود رئال گرفته نشده است اما زیدان هرگز اعتراض علنی نداشته است. باشگاه هم همین طور. این جا متاسفانه هر کسی گریه نکند، صاحب شیر مادر نمی شود.

درود بر تو دنی
ماجرای مصدومیت های دنی کارواخال در این فصل به یک ماجرای مرموز تبدیل شده است.نمی توانست بدشانس تر از این باشد. بعد از یک ماه غیبت و این حس که با صد در صد آمادگی برگشته در دقیقه ۲۵ دوباره احساس درد داشت. یک ماه دیگر بدون او در سمت راست که بدین ترتیب بازی با آتالانتا و دربی با اتلتیکو را از دست می دهد. محصول آکادمی در این فصل طلسم شده است و تیم مثل غذا به او احسا نیاز می کند. حداقل این که لوکاس وازکز برگشت و نشان داد که دفاع راست می تواند منطقه ایده آلش باشد. نه فقط به وظایفش عمل می کند بلکه حمله می کند و به حملات اضافه می شود. او روی گل دوم به کروس پاس گل داد. بازیکن آچارفرانسه اهل گالیشیا در مقطع پایانی فصل می تواند کلیدی باشد. خوش آمدی، لوکاس.

مندی مهاجم
بازیکن فرانسوی در هر بازی ما را بیشتر شگفت زده می کند. جدا از آن که در پست دفاع چپ بازیکن مطمئنی است، اخیرا سبک بازی خود را تغییر داده و گاهی از عقب به عنوان مهاجم نوک اضافه می شود. این گونه مقابل ختافه گل زد و در مقابل والنسیا هم گلزنی کرد اما با وجود عدم قطعیت در تصاویر تلویزیونی، گل مردود شد. مردود کردن چنین گلهایی به ضرر فوتبال است. مهم این است که مندی در همه جا حضور دارد و هیجانش را به کل تیم منتقل می کند.

آینده امیدبخش
می دانم که تا زمانی که اتلتیکو امتیاز از دست ندهد، سخت است که به بهبود کیفیت تعقیب امید داشته باشیم اما رئال مادرید جدید زیدان ، تبر خود را آمده کرده تا اگر تیم چولو طناب را شل بگیرد، آن را قطع کند. رئال مادرید باید شنبه در پوسلا پیروز شود و بعد از آن به برگامو سفر کند و در نهایت سوسیه داد را در والدبباس شکست بدهد. بدین ترتیب رئال در حالی به دربی واندا می رسد که می تواند شانس ها را برای لالیگایی زنده کند که تا کنون به خاطر درخشش مارکوس یورنته غیرممکن بوده است. یک بازیکن عالی با خون صد در صد رئالی اما او را به دشمن فروختیم. یک اشتباه فاحش.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ