لاپورتا: باید در کنار بازیکنان باشیم و از آنها حمایت کنیم، در زمان من رئال مادرید هیچ جام اروپایی کسب نکرد

0

خوان لاپورتا درباره بارسلونا صحبت کرد.

 

به گزارش مارکا، لاپورتا از کسانی است که بالاترین شانس را در کسب پیروزی در انتخابات آینده بارسلونا را دارند. لاپورتا درباره بحث اسپانسر گفت:

ایده ما این است که در هر قسمت با یک اسپانسر کار کنیم البته این یک ایده کلی است. صحبت هایی داشتیم و انها پیشنهاداتی به ما ارائه کردند که باید آنها را بررسی کنیم. من درباره چیزی که فعلا آن را دراختیار ندارم تصمیم گرفته ام که صحبت نکنم و اگر صحبتی میکنم یعنی به آن نزدیک شده ام و تقریبا قطعی است. ما با سه اسپانسر درباره حق نامگذاری صحبت کرده ایم و یک گفت و گوی دیگر را هم خواهیم داشت که برنامه ریزی شده است.

 

ادامه دادن کومان؟

ما به مربیان اطمینان داریم، آنها با ما قرارداد دارند و تنها تفاوتی دراین باره وجود دارد نتایجی است که با تیم کسب میکنند. ما به آنان احترام میگذاریم اما از آنان مطالباتی هم داریم چون باید در جهان ورزش باقی بمانیم. درباره اسمی صحبت نمیکنم.

 

بخش جدید؟

من قبلا مدیر بارسلونا بوده ام و این قسمت هایی است که ما داریم. ما درباره بیس با فکر میکنیم چون قسمتی بود که قبلا آن را داشتیم و اگر اسپانسری پیدا کنیم آن را بازیابی خواهیم کرد.

 

قهرمانی اروپا در تمامی قسمت ها؟

قهرمانی در رقابت های اروپایی در تمامی رشته ها در بارسلونا یک آرزویی است که ما داریم. در مدیریت من ما در تمام رشته ها قهرمان اروپا شدیم که دوتای آن در فوتبال بود درحالی که رقیب مستقیم ما( رئال مادرید ) هیچ جام اروپایی کسب نکرد. ما تمام کارهایی که برای رسیدن به این رویا است را انجام خواهیم داد و میتوانم آن را به شما قول بدهم. ما تمام بازیکنان و افراد حرفه ای را برای تحقق این مهم خواهیم داشت.

 

واکنش پس از شکست مقابل پاریسن ژرمن؟

روز بعد طبیعتا عصبانی بودم و ناامیدی بزرگی داشتم، من فقط میخواستم بخوابم تا ساعت بگذرد و توان آن را نداشتم که چیزی را توئیت کنم. میخواستم بخوابم ولی خوب نتوانستم خوب بخوابم ولی یک پیام دراین جا واضح است که باید درکنار و همراه بازیکنان باشیم.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ