وراجی تمام نمی شود/ وکیل بیل:«هواداران رئال مادرید بعدا می فهمند که احمق بوده اند!»

0

جاناتان بارنت وکیل گرت بیل را باید چندش انگیزترین و عقده ای ترین فرد فوتبال دنیا دانست که حاضر است برای جلب توجه کاری کند که همه به او فحش بدهند. او حالا خزعبلات جدیدی را در مورد رئال مادرید به زبان آورده است.

آیا بیل با بازیکنان رئال مادرید در ارتباط است؟” بله در ارتباط است. آیا بازیهای رئال مادرید را می بیند؟ نمی دانم اما قطعا همین طور است. قطعا برخی بازیها را می بیند چرا که آسان نیست چون همیشه در حال سفر و بازی است. هنوز عاشق رئال مادرید است. مشکلی با باشگاه ندارد چرا که آنها یک باشگاه فوق العاده هستند.”

رابطه با مربیت اتنهام” گرت در لندن شرایط خوبی دارد. از نظر شخصی نمره ۹ از ۱۰ را به شرایطش می دهم و از نظر حرفه ای ۵ یا ۶. هیچ مشکلی میان او و مربی تاتنهام نیست. خبرنگاران به دنبال مشکل هستند اما مشکلی نیست. انتقاد از پست اینستاگرامی؟ مربی حق دارد که نظرش را بگوید. برای گرت مهم نیست چون نظر خودش را می داند. چرا کم بازی می کند؟ باید از مربی بپرسید. ما هم انتظار داشتیم که بیشتر بازی کن اما شرایط این طور نبوده است. عوامل زیادی دخیل هستند اما رابطه خوبی وجود دارد و هر روز با هم صحبت می کنند.”

رابطه با رئال مادرید ” در این ماه با کسی از رئال مادرید در مورد بیل صحبت نکردم. رابطه خیلی خوبی با رئال مادرید دارم. به نظرم به تدریج همه خواهند فهمید که بیل چقدر برای رئال مهم بوده است و چقدر با او بدرفتاری شده است. همه باید به خاطر تمام روزهای زندگی او در باشگاه متشکر باشند. شرایط مضحکی است که رئالی ها باید از خودشان حجالت بکشند. چه کار باید می کرد که رابطه اش با هواداران بهتر شود؟ هیچ. او درون زمین حرفش را می زند. بازیکنی است که مسئولیت هایی دارد و مسئولیتش این نیست که دوست هواداران شود. همه کارهایی که درون زمین کرده درست بوده و رابطه خوبی با باشگاه دارد. هرگز حرف بدی نزده و چیزهای زیادی کسب کرده است. برخی از بهترین گلهای تاریخ رئال توسط گرت ثبت شده است. به نظرم وقتی هواداران رئال مادرید به عقب نگاه کنند، می فهمند که چقدر احمق بوده اند.”

رابطه با زیدان” بازگشت به رئال مادرید مشکل ساز نیست. باید تصمیم بگیرند که آیا به بازگشتش نیاز دارند یا نه. اما تصور می کنم که باید از آقای زیدان بپرسید که او را می خواهد یا نه هر چند که فکر نمی کنم او را بخواهد. زیدان چه نظری دارد؟ نمی دانم که آیا باشگاه با بیل وداع کرده است یا نه.”

رابطه با رسانه ها”نمی توانم چیزی در مورد گرت بگویم. به نظرم رسانه ها شخصا با او آشنایی ندارند. البته برخی خبرنگاران باید بهتر کار کنند، دقت و بررسی بیشتری داشته باشند و بدانند که چه چیزی درست است و چه چیزی درست نیست. خبرنگاران ورزشی خیلی محدود هستند و سعی می کنند بهتر شوند. به نظرم استانداردهای خبرنگاری در مورد گرت خیلی ضعیف رعایت شد. رسانه های انگلیس بهتر هستند؟” به اما زیاد نه. گرت دوست ندارد که با رسانه های مادرید صحبت کند.”

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ