گل محمدی: خیلی خوب دفاع کردیم و از ضدحملات استفاده کردیم

0

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۵ بر صفر پرسپولیس مقابل گل‌گهر در نشست خبری اظهار داشت: نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. نیمه اول پایاپای بود و بازی خیلی نزدیکی را شاهد بودیم. ما در نیمه دوم خوب دفاع کردیم و از همه موقعیت‌ها خوب استفاده کردیم و به پنج گل رسیدیم. واقعاً جای تبریک به بچه‌ها دارد که خیلی خوب بعد از اینکه حریف فشار آورد،‌ دفاع کردند و خوب ضدحمله زدند. از بازی و نتیجه خوشحال هستیم. از میزبانی گل‌گهر هم تشکر می‌کنم. ضمن اینکه باید به مسئولان شهر سیرجان بابت این استادیوم زیبا تشکر کنم و تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: برای خودم هم این نتیجه (برتری ۵ بر صفر) غیرقابل تصور است، ولی وقتی توپ وارد دروازه شود این نتیجه هم رقم می‌خورد. ما در خیلی از بازی‌ها موقعیت زیاد داشتیم، ولی استفاده نکردیم، از جمله بازی با مس رفسنجان، ولی امروز توپ‌ها وارد دروازه شد و موفق شدیم این نتیجه را به ثبت برسانیم.

گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی نیز گفت: به همه مسئولان بابت این  ورزشگاه زیبا تبریک می‌گویم. از استقبال همه پرسپولیسی‌های سیرجانی هم ممنون هستیم. آنها خیلی به ما انرژی دادند. فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود. حریف موقعیت‌هایی برای زدن گل در نیمه اول داشت، ولی ما توانستیم به گل برسیم و بازی درگیرانه و فیزیکی و سختی بود. در نیمه دوم بچه‌ها خیلی خوب دفاع کردند و از ضدحملات استفاده کردند. خوشبختانه از تمام موقعیت‌ها هم استفاده کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم. به هواداران قهرمانی نیم‌فصل را تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. گل‌گهر هم تیم خوب و منسجمی است و در ضربات ایستگاهی هم خیلی خطرناک است. ما خیلی خوشحالیم از این نتیجه.

 

وضعیت پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس سرمربی پرسپولیس پرسپولیس نیوز بیوگرافی یحیی گل محمدی بازی گل گهر سیرجان امروز بازی دیروز پرسپولیس چند چند شد بازی پرسپولیس و گل گهر بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اینستاگرام یحیی گل محمدی اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ