مندی:«پزشکان می گفتند که باید پایم را قطع کنم»

0

فرلاند مندی مدافع چپ فرانسوی رئال مادرید در مصاحبه با سایت یوفا در مورد بازی مقابل آتالانتا گفت” باید محتاط باشیم. بدون انگیزه به بازی مقابل ما نمی رسند. می دانیم که تیمی هستند که خوب بازی می کنند و گلهای زیادی می زند. مشکل است و بازی خوبی در پیش خواهد بود. باید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم تا پیروز شویم.”

وی در مورد زیدان هم صحبت کرد” او یک اسطوره است و باعث افتخارم است که مربی من باشد. وقتی مقابلش توقف می کنی می فهمی که چه کاریزمایی دارد. دیدنش خوشایند است و در مورد تیم ملی فرانسه هم با هم صحبت کردیم. به من نصیحت می دهد و دوست دارم که بهترین عملکردم را درون زمین داشته باشم.”

مدافع فرانسوی در مورد انتقالش به رئال مادرید هم صحبت کرد” وقتی به این جا ملحق شدم می دانستم که شرایط چطور خواهد بود و خریدهای بزرگی خواهیم داشت. در ابتدا خجالتی بودم و بعد از آن سعی کردم که با شرایط گروه هماهنگ شوم. حالا بیشتر بازی می کنم و سعی می کنم از فرصتم و بازیهایم استفاده کنم. علاوه بر این ، جنون آمیز است که من که روزی در آستانه ترک فوتبال بودم، بتوانم در رئال مادرید بازی کنم.”

مندی در مورد کودکی سختش هم صحبت کرد” این داستان بزرگی است. دوران مشکلی را سپری کردم اما پایان خوشی داشت. هفت سال را در پی اس جی داشتم، از تیم زیر ۱۱ سال شروع کردم و قبل از ترک آکادمی مصدوم شدم. در مفصل ران دچار آرتروز شده بودم و عفونت ایجاد شده بود. به همین خاطر مجبور شدم که جراحی کنم و مدت زیادی در بیمارستان بودم. در آن جا مجبور شدم که جراحی کنم و مدت زیادی در بیمارستان بودم. در آن جا، دو ، سه ماه تحت مراقبت بودم. وقتی جراحی شدم، پزشک به دیدنم آمد و به من گفت که فوتبال برای من تمام شده است. حتی بحث قطع پایم مطرح شد. باید مدت زیادی سروی ویلچر می نشستم. بعد از آن  باید یاد می گرفتم که دوباره راه بروم. حقیقت این است که در همان زمان همیشه مطمئن بودم که دوباره خواهم توانست که قدم بزنم. تلاش می کردم، از صندلی بلند می شدم و دوباره می افتادم. انرژی در پاهایم باقی نمانده بود چرا که قبلش قدم نزده بودم و مدت زیادی پاهایم بدون حرکت مانده بود. با این وجود همیشه فکر می کردم که فوتبال برایم تمام نشده و به همه گفتم که باز خواهم گشت. اکثر افراد فکر می کردند که غیرممکن است اما یاد گرفتم که دوباره قدم بزنم و به مدت یک سال و نیم با درد راه می رفتم. دو سال پیاپی بهترین دفاع چپ فرانسه شدم. صادقانه فکر می کنم که همه چیز برایم خوب پیش رفت.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ