موریل، مهاجم فوق خطرناک آتالانتا با آماری شگفت انگیز

0

رئال مادرید برای بازی دور رفت یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف آتالانتا می رود. رئال مادرید غایبان زیادی دارد که بنزما و راموس شاخص ترین چهره ها هستند. رئال باید خیلی نگران ساختار دفاعی خود باشد چرا که آتالانتا خط حمله قدرتمندی دارد. در حقیقت تیم ایتالیایی دومین خط حمله برتر کالچیو را دارد که به شکل ویژه ای باید به لوئیز موریل اشاره کرد. مهاجم کلمبیایی در مقابل ناپولی با یک گل و یک پاس گل درخشید و با وجود آن که فقط در هفت تا از ۲۳ بازی در لیگ ایتالیا فیکس بوده، با ۱۴ گل بهترین گلزن تیمش در لیگ ایتالیا است.

لوئیز موریل با گاسپرینی به اوج رسیده و به عنوان نیمکت نشین طلایی می درخشد. او در بازی اخیر آتالانتا مقابل ناپولی خوش درخشید و تمجیدهای زیادی را برانگیخت. موریل در ۳۰ بازی اولش در فصل ۲۱-۲۰۲۰ فقط ۱۲۴۶ دقیقه داشته یعنی در ۱۵ بازی فیکس بوده و هفده گل و هفت پاس گل ثبت کرده است. در حقیقت او در هر ۷۳ دقیقه یک گل زده و در هر ۵۲ دقیقه یک گل یا پاس گل داشته است. اگر فقط به لیگ ایتالیا نگاه کنیم، مهاجم کلمبیایی ۱۴ گل زده و چهارده پاس گل داده است. موریل در لیگ ایتالیا هر ۵۴ دقیقه یک گل زده و هر ۴۲ دقیقه یک گل یا پسا گل داشته است. این بازیکن حالا در ۲۹ سالگی به اوج پختگی خود رسیده است. ۹ تا از ۱۷ گل فصلش به امتیاز گرفتن یا جلو افتادن تیمش کمک کرده است.

موریل پیش از بازی در مورد تقابل با رئال گفت ” همیشه شرایط حریف را با دقت دنبال می کنیم. با وجود نتایج بدی که در برخی بازیها داشتند و غایبانشان، رئال مادرید همیشه رئال مادرید است. با تمام قوا تلاش می کنند و چیزی برایشان عوض نشده است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ