کاسمیرو:«به مهمترین بخش فصل رسیده ایم و آماده ایم»

0

کاسمیرو هافبک ۲۸ ساله رئال مادرید جایزه بهترین بازیکن اهل آمریکای جنوبی در سال ۲۰۲۰ را از خبرگزاری افه دریافت کرد. این هافبک سال درخشانی در رئال داشت.

کاسمیرو در مورد جایزه خود گفت ” باعث افتخارم است که چنین جایزه مهمی را دریافت کنم که مثل همه جوایز فردی دیگر غیرممکن است. بدون حمایت هم تیمی هایم کسب چنین جایزه ای امکان پذیر نبود. به همین خاطر از کمک هم تیمی هایم در سال گذشته در سال گذشته تلاش می کنم و بعد از یک سال مشکل با هم قهرمان لیگ دشیم. در زمان کسب همه جوایز فردی باید از گروه به خاطر دستاوردی که داشتیم تشکر کنم. رونالدو، روبرتو کارلوس، کریستیانو، ردوندو و … جوایز افه را برده اند و این مسئله اهمیت این جایزه را نشان می دهد. خیلی خوشحالم که این جایزه را برده ام و از هم تیمی هایم و از افه تشکر می کنم که در یک سال مشکل من را انتخاب کردم اما تلاش بزرگی که مثل هر سال داشتیم برای من خیلی مهم بود.”

هافبک برزیلی در مورد شرایط کنونی هم رئال صحبت کرد” حالا زیباترین بخش در راه است چرا که بازیهای مهمی در پیش هستند. چمپیونزلیگ جلوی روی ماست و ۴۵ امتیاز در لالیگا مانده است. آماده هستیم. حس و حال خوبی داریم و خوب کار می کنیم. مقابل والنسیا خیلی خوب بودیم و در شرایط خوبی هستیم و در این شرایط منتظر مهمترین بخش فصل هستیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ