وینیسیوس امشب به ۱۰۰ بازی می رسد؛ پسر فراز و نشیب ها

0

وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی رئال مادرید امشب در مقابل سوسیه داد به رکورد ۱۰۰ بازی در رئال می رسد. او در حالی تعداد بازیهایش در رئال را سه رقمی می کند که فقط ۲۰ سال و ۷ ماه و ۱۷ روز سن دارد. در تاریخ رئال فقط سه بازیکن با سنی کمتر بازیهایشان را سه رقمی کردند رائول با ۱۹ سال و سه ماه و ۲۲ روز و کاماچو با ۲۰ سال و سه ماه و ۲۰ روز و کاسیاس هم با ۲۰سال و چهار ماه و دو روز.

وینیسیوس در لالیگا ۶۸ بازی داشته که در ۳۳ تایش فیکس بوده و مجموعا ۳۳۶۹ دقیقه بازی کرده است. او در چمپیونزلیگ ۱۶ بازی داشته که در هشت تایش فیکس بوده و در ۷۱۰  دقیقه بازی کرده و در کوپا ۱۲ بازی داشته که در همه فیکس بوده و ۹۸۱دقیقه بازی کرده است. در سوپرجام اسپانیا در دو بازی ۴۰ دقیقه بازی کرده و در جام جهانی باشگاه ها فقط ۶ دقیقه. وینی مجموعا از ۹۹ بازی در رئال در ۵۳ تایش فیکس بوده و ۵۱۰ دقیقه بازی کرده و میانگین ۵۴۱.۵ دقیقه در هر بازی را دارد. او مجموعا دوازده گل و چهارده پاس گل داشته ، ۱۱۷ خطا بر رویش انجام شده، ۴۰۳ تلاش برای دریبل داشته که ۱۸۲ تایش موفق بوده است. بازیکن برزیلی مجموعا ۵۸ برد، ۱۶ تساوی و ۲۵ شکست در رئال مادرید داشته است.

وینی در فصل جاری در ۳۰ تا از ۳۳ بازی رئال حضور داشته و از معدود بازیکنان تیم است که مصدوم نشده است. او فقط در ۱۶ بازی فیکس بوده که رکورد دار حضور به عنوان یار تعویضی در زمین با چهارده بار بوده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب بیوگرافی وینیسیوس جونیور باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ