تخصص ویژه رئال مادرید در فصل جاری: گلزنی با ضربات سر

0

رئال مادرید در لالیگای امسال ۴۲ گل زده که یازده  تا از گلهایش یعنی ۲۶.۱۹ درصد با ضربات سر بوده است. رئال در چمپیونزلیگ و کوپا هم چهار گل با ضربه سر زده یعنی ۱۵ تا از ۵۶ گل فصل رئال مادرید یعنی ۲۶.۷۸ درصد با ضربات سر بوده است.

رئال مادرید فصل گذشته ۱۵ تا از ۹۹ گلش را با ضربه سر زده بود یعنی ۱۵.۱۵ درصد و حالا تعداد گلهای “هد” در فصل گذشته و فصل جاری با هم برابری کرده است. بنزما با ۵ و کاسمیرو با چهار گل با ضربه سر بهترین آمار را در ترکیب رئال داشته اند و مودریچ، ماریانو، لوکاس وازکز، میلیتائو، واران و راموس دیگر گلزنان رئال با ضربات سر هستند. البته بنزما در فصل ۱۹-۲۰۱۸ با یازده گل با ضربه سر رکورد جالبی را ثبت کرد و در فصل ۱۴-۲۰۱۳ نیز شش گل با ضربه سر زد.

راموس چهار تا از ۱۳ گل فصل گذشته اش را با ضربات سر زد که بهترین آمارش در فصل ۱۷-۲۰۱۶ بود که هشت تا از ده گلش را با ضربات سر به ثمر رساند. البته رکورد سالهای اخیر رئال مادرید متعلق به رونالدو است که در فصل ۱۵-۲۰۱۴ توانست هفده گل با ضربات سر بزند.

در لالیگای امسال، سویا و گرانادا با هفت گل با ضربات سر بعد از رئال مادرید هستند. رکورد فوتبال اروپا البته متعلق به بایرن است که ۲۱ تا از ۱۰۲ گلشان را با ضربات سر زده اند و رئال در رده دوم است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ