رئال مادرید ۱-۱ رئال سوسیه داد؛ دو امتیاز مفت پرید!

0

برای چندمین بار در این فصل پس از چند برد پیاپی، ترمز رئال مادرید کشیده شد.

رئال مادرید در بازیهای قبلی نیز درخشان بازی نمی کرد اما هر طور که شده نتیجه می گرفت اما در شبی که سوسیه داد به وضوح ضعیف تر از تیم سالهای گذشته اش بود توانست موی دماغ رئال مادرید شود. بدین ترتیب رئال مادرید اولین تساوی خانگی فصلش را تجربه کرد و دو امتیاز ارزشمند را در رقابت برای لالیگا از دست داد. رئال باید هفته آینده اتلتیکو را شکست بدهد در غیر این صورت امید چندانی به لالیگای ۲۱-۲۰۲۰ ندارد.

رئال مادرید در نیمه اول بازی با سوسیه داد تیم برتر میدان بود اما موقعیت های زیادی را از دست داد. سوسیه داد در نیمه دوم جلو کشید و خیلی سریع پورتو از فضای پشت سر مندی استفاده کرد و گلزنی کرد. بعد از آن زیدان به خودش آمد و بازیکنان ناآماده نظیر ماریانو و آسنسیو را بیرون کشید. ورود رودریگو و وینیسیوس کمی شرایط را بهتر کرد و در نهایت وینی پس از مدتها پایش به گلزنی باز شد و جلوی شکست تیم را گرفت اما قطعا این نتیجه کافی نیست و حالا رئال هم امتیاز با بارساست که البته به خاطر بازی رو در رو در رده دوم قرار دارد.

نتیجه بازی رئال مادرید ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ