روند مهارنشدنی بنزما در لالیگا؛ هفتمین گلزن تاریخ رئال در ال کلاسیکو

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما در ۹ بازی اخیر رئال مادرید در لالیگا مجموعا ۹ گل به ثمر رسانده است و به چهارمین بازیکن رئال مادرید تبدیل شده که در قرن ۲۱ در هفت بازی پیاپی لالیگایی گل می زند. نیستلروی ، رونالدو (چهار بار) و گرت بیل نفرات قبلی بودند.

بارسلونا در حال حاضر چهارمین حریف محبوب بنزما در لالیگا با ده گل خورده از اوست. کریم تا کنون ۱۴ گل مقابل بیلبائو، ۱۳ گل مقابل گرانادا و ۱۲ گل مقابل والنسیا به ثبت رسانده است بنزما هفتمین گلزن برتر تاریخ رئال در ال کلاسیکوهاست که دی استفانو و رونالدو با ۱۸ ، رائول با ۱۵ ، خنتو و پوشکاش با ۱۴ و سانتیانا با ۱۲ گل بالاتر از او هستند.

آخرین باری که بنزما با پشت پا در لالیگا گل زد به ۹ ژانویه ۲۰۱۶ مقابل دپورتیوو برمی گردد یعنی پنج سال پیش. او ۹ بازی پیاپی بود که مقابل بارسا گل نزده بود و آخرین گلش به ۱۶ آگوست ۲۰۱۷ برمی گشت. کریم در ۳۶ تقابل با بارسا ده گل زده و ۹ پاس گل داده است.

نتیجه بازی رئال مادرید کریم بنزما ساعت بازی رئال مادرید امشب رئال مادرید و بارسلونا بیوگرافی کریم بنزما باشگاه رئال مادرید ال کلاسیکو چند چند شد ال کلاسیکو اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ